Než potkala mě | Recenze

By Booklover Niky - srpna 14, 2018

Výsledek obrázku pro než potkala mě
Ahoj! Mám tu recenzi na odeonovskou novinku, která jako první nese nový kabátek.













Než potkala mě (212 str.) - Julian Barnes




Nůž narazil na něco tvrdého, sklouzl o něco níž a pak náhle skoro celou polovinou ostří zajel dovnitř.

Kniha je profesoru Grahamu Hendrickovi, který už 10 let učí britské dějiny na Londýnské univerzitě. Je 15 let ženatý s Barbarou, když potká Annu, dřívější filmovou herečku, do které se zamiluje a opouští svoji choť a dceru a znovu se žení, tentokrát s Annou. Po nějaké době však do jejich manželství vstoupí žárlivost a pochyby ze strany Grahama...


Žárlivost... přichází v návalech, v náhlých, niterných křečích, při nichž se tají dech, Jejich zdroj je triviální, léčba neznámá. Proč by měla cizí minulost dohánět člověka k emocionálnímu šílenství.



Zase nevím co si mám myslet :D. Kniha byla čtivá a četla se rychle, ale asi byla pro starší čtenáře než jsem já. Líbilo se mi, jak dobře autor dokázal shrnout Grahamovy myšlenky. Ten konec byl... zvláštní, ale překvapivě se mi ke kni
ze hodil a skvěle ji ukončil.

Hodnotím 3,5/5*.






Knihu Než potkala mě zakoupíte zde (se slevou).


Výsledek obrázku pro odeon knihyZa knihu děkuji Radkovi Blažkovi a Odeonu.

















Děkuji za přečtení.
Booklover Niky ♥

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů