Knižní přírůstky - únor, březen 2017 | Přírůstky

By Booklover Niky - března 21, 2017

Výsledek obrázku pro siréna kiera cassováAhoj! Mám tu pro vás další článek do rubriky Přírůstky. Tentokrát se mi tu za poslední 2 měsíce nahromadily 3 knihy. V poslední době jsou knihkupectví přecpané novinkami a bestsellery, které nemohu nechat nepřečtené. Sice tu nemám všechny, ale pro zbytek si půjdu do knihovny.













1. Den co den (342 str.) - David Levithan
V minulých přírůstcích jsem zmiňovala, že si koupím 1. díl ke knize Ještě jeden den. O týden později jsme jeli do Ikey a stavili jsme se v knihkupectví v Metropoly Zličín, v Knihy Dobrovský. Knihu jsem již přečetla a moc se mi líbila.
Výsledek obrázku pro den co den













2. Siréna (300 str) - Kiera Cassová
Ve stejný den jsem si koupila i tuto knihu. V plánu jsem to rozhodně neměla, protože byl den před oficiálním zahájením prodejem této knihy. Byla jsem neuvěřitelně překvapená, a jako velká fanynka Kiery Cass jsem to tam nemohla nechat.
Výsledek obrázku pro siréna kiera cassová













3. Kufr paní Sinclairové (287 str.) - Louise Waltersová
Knihu jsem pořídila v Levných knihách za 60 korun. Neuvěřitelná cena za tak skvělou knihu.
Výsledek obrázku pro kufr paní sinclairové












Doufám, že se vám dnešní příspěvek líbil a užívejte si začátek jara.

Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů