Knihy na filmovém plátně | Pro knihomoly

By Booklover Niky - května 22, 2017

Výsledek obrázku pro harry potter Ahoj! Mám tu pro vás další příspěvek do Knihovníčka, úžasného projektu Irenky a Verči.




Toto téma jsem věděla hned, že udělám.

1) Většina mých oblíbených filmů jsou podle knih (viz. HP)
2) Znám spoustu dobrých (ale i špatných), knihami inspirovaných, filmů.

Teď už, ale k samotným knižním filmům. Tento žánr je hodně diskutovaný. Jestli se mají filmy držet striktně knihy nebo ne. Já si myslím, že je lepší, aby byl film více podle knihy než podle režiséra. Knižních filmů je spoustu a já vám doporučím mé nejoblíbenější.


1) Harry Potter

No to je nečekané :D. Filmy HP naprosto žeru. Už jako malá jsem v kostýmu princezny seděla na gauči a horlivě pozorovala famfrpálové utkání Nebelvíru proti Zmijozelu. Můj taťka mě dokonce vzal na jeden film do kina, mám pocit, že to byl Princ dvojí krve. Až jsem dorostla do věku 12 let, pak teprve jsem si přečetla knihy.

Výsledek obrázku pro harry potter film

2) Hunger games

Jsem neuvěřitelně ráda, že jsem si tyto filmy minulé jaro pustila. Nejenže jsem si je zamilovala a přečetla kvůli nim knihy, ale také mě dovedly k dystopickému žánru.

Výsledek obrázku pro hunger games filmy

3) Divergence

Po shlédnutí Hunger games jsem si pustila první dva filmy této trilogie. Divergence byla skvělá a moc se mi líbila. Rezistence byla také super, ale po přečtení knihy jsem zjistila, že se jedná o 2 různé příběhy a tak to bylo i u Aliance.

Výsledek obrázku pro divergence film

4) Zůstaň se mnou

Nádherný a dojemný film stejně jako kniha, kterou jsem mimochodem četla už před shlédnutím. Doufám, že se na filmovém plátně objeví i druhý díl Kam jsi odešla.

Výsledek obrázku pro zůstaň se mnou film

5) Drahokamy 

Tyto filmy jsem viděla nedávno, po dočtení trilogie. Viděla jsem je ve slovenštině a moc se mi líbily, držely se knih.
Výsledek obrázku pro rubínově červená film

6) Hvězdy nám nepřály

Dojemný film, který podle mě stojí za shlédnutí už jen kvůli tomu, abyste si na něj udělali vlastní názor.

Související obrázek

7) Papírová města

Docela jsem váhala jestli sem mám tento film dát. Kniha i film byli celkem průměrné, ale jako oddechové čtení či film dobré.
Související obrázek


Doufám, že se vám líbil další díl Knihovníčka!

Booklover Niky


  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů