The Wizarding World TAG - Ze světa Harryho Pottera | Deník Potterheada

By Booklover Niky - září 15, 2017

 Ahoj potterheadi! Rozhodla jsem se, že udělám TAG The Wizarding World od Connie Bell, což je moje oblíbená booktuberka a bookstagramerka (@conniebelll) - je vážně úžasná. Doufám, že tag udělá co nejvíce lidí a rozšíří se i u nás, takže taguji všechny potterheady!






1) Jaká je tvoje kolej a na jakou kouzelnickou školu bys šla (Bradavice vs Ilvermorny)?

Moje Bradavická kolej je Nebelvír!!! Ale mám ráda i Havraspár. A moje Ilvermornská kolej je Thunderbird. Co se týče mého výběru školy jsou to na 100% Bradavice. Mám je blíž, tu školu miluji a studium bych si moc užívala.

2) Oblíbené místo v kouzelnickém světě?

Moc se mi líbila Nebelvírská místnost, Prasinky, Famfrpálové hřiště... Vlastně celé Bradavice a okolí.

3) Oblíbená kouzelná svačinka?

Asi čokoládové žabky (ty karty byly fakt super :D)

4) Oblíbený obchod v Příčné ulici?

U Ollivandera!!! Hrozně moc bych si přála ten obchod navštívit a koupit si svojí hůlku. Nebo obchod Freda a George.

5) Máslový ležák nebo dýňový džus

Za mě určitě máslový ležák. Už jen z popisu v knihách se mi sbíhaly sliny.

6) Oblíbené kouzelné zvíře?

Hypogriff - ve Vězni z Azkabanu, jak.. (Ne, nebudu spoilerovat :D)

7) Jakému famfrpálovému týmu fandíš?

U mě vedou Kudleyští kanonýři. Do toho!!!

8) Kde bych pracovala v kouzelnickém světě?

Pracovala bych v Bradavicích jako učitelka přeměňování nebo ochrany proti černé magii (ale ve skutečném životě nechci být učitelkou)

9) Oblíbené kouzlo?

Expecto patronum! Můj patron je delfín. Je to prostě nádherné kouzlo.

10) U tří košťat nebo U prasečí hlavy

Rozhodně U tří košťat, chodila bych si tam číst a popíjet máslový ležák.

11) Co pro tebe znamená svět Harryho Pottera?

Miluji svět HP. Je to pro mě srdcová záležitost. Zkrátka pro mě HP hodně znamená, kdybych ty knihy nečetla, byla bych jiná, hodně mě to změnilo.

Doufám, že se zapojíte, pokud ano pošlete mi odkaz na instagram @booklover.niky, na kterém najdete i tyto fotky. Ráda si přečtu všechny články a ty hezké, co se mi budou líbit, nasdílím na instastories.

Booklover Niky





  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů