Madison Winslentová: Svět v planetě | Recenze

By Booklover Niky - října 13, 2017

 Ahoj! Dnes tu pro vás mám recenzi na knihu Madison Winslentová od Marka Kose, začínajícího autora. Tuhle knihu napsal již ve svých patnácti letech.













 Madison Winslentová: Svět v planetě (290 str.) - Marek Kos
vydavatelství Barbara

Kniha vypráví o čtrnáctileté Madison, která se z České republiky stěhuje přes půlku Evropy. V nové škole potkává Karty, která shodou okolností mluví také česky. S Karty zjišťují, že se jim objevují stejná znamení a v tom všem ještě Madison doprovází zlé sny, noční můry o vraždách a tajemném hlase. 

Celý příběh se odehrává v tajemné škole, kde se žáci učí ovládat magii svého živlu. Madison poznává nové kamarády a odhaluje rodinná tajemství. Jak všechno dopadne? To si přečtěte v knize Madison Winslentová.

Na to, že knihu napsal v 15-ti letech, zírám. Jelikož mě bude 15, tak je to docela dobré srovnání. Líbilo se mi prostředí a námět, připomínalo mi to sérii Magistérium. Když jsem začínala číst, vůbec jsem nevěděla do čeho jdu, ale docela mile mě to překvapilo. Fantasy je jeden z mých oblíbených žánrů, takže jsem se nenudila. Zápletka byla docela obyčejná a jednoduchá (možná až příliš), místy i trochu průhledná. Ale i tak mě kniha moc bavila. Bylo to takové jednoduché YA čtení.

Děkuji Markovi za zaslání e-knihy.

Hodnotím ji 3/5.

Booklover Niky


  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů