Sirotčinec slečny Peregrinové 3: Knihovna duší | Recenze

By Booklover Niky - prosince 19, 2017

Výsledek obrázku pro knihovna duší Ahoj mám tu pro vás další recenzi, tentokrát na závěrečný díl trilogie Sirotčinec slečny Peregrinové.

Sirotčinec slečny Peregrinové 3: Knihovna duší (495 str.) - Ransom Riggs
Nakladatelství Jota - hardback s přebalem

Výsledek obrázku pro knihovna duší

Pokud jste nečetli 1. dva díly této série, odkazuji vás na mé předchozí recenze - Podivné děti a Podivné město. Nechci vás o nic připravit a proto tedy znovu: pro ty z vás, kteří nečetli předchozí knihy, může být tato recenze se SPOILERY (byli jste varováni!)

CHLAPEC S MIMOŘÁDNÝMI SCHOPNOSTMI - ARMÁDA VZRAŽEDNÝCH NESTVŮR - PŮSOBIVÁ BITVA O BUDOUCNOST ŘÍŠE PODIVNÝCH

Podivné město skončilo ve chvíli, kdy jsme se dozvěděli, že slečna Peregrinová, která nás doprovázela celým druhým dílem v podobě ptáka, není slečna Peregrinová, ale její zlomyslný bratr - musím uznat, že tohle mě vážně dostalo. Všechny děti byly chyceny, kromě Emmy, podivného psa Addisona a samozřejmě Jacoba. Tato podivná trojice se vydává na pomoc svým přátelům. Cesta nebude snadná, ale nebudou v to sami. Cestou potkají převozníka Sharona, který je až zvláštně zvyklý na přítomnost podivných. Vydávají se do samotného... No to už si přečtěte sami!

Kniha byla skvělá. Celá trilogie byla skvělá, skvěle podivná přesněji (já vím, zase jsem hrozně vtipná :D). Zápletka celého příběhu byla originální a moc hezky vymyšlená. Líbilo se mi, jak jsme mohli pozorovat vývin Jacobových schopností v průběhu knih a vztah s Emmou. Kniha byla ke konci tak napínavá, že jsem nemohla přestat číst. Celou knihu krásně dokreslovali autentické fotografie a mimochodem pod přebalem jsou podpisy všech postav (*fangirling*), i po grafické stránce je nádherná.

Hodnotím ji 5/5!

Děkuji Nakladatelství Jota za zaslání celé trilogie, moc si toho vážím.

Nakladatelství JOTA