Tipy na vánoční knihy | Pro knihomoly

By Booklover Niky - prosince 20, 2018


Ahoj, v dnešním článku bych vám ráda představila mé oblíbené vánoční knihy.















1. Sněží, sněží - John Green, Maureen Johnsonová, Lauren Myracleová

V knize naleznete 3 příběhy, každý od jiného autora, avšak odehrávají se na stejném místě a ve stejnou dobu. Tři vánoční romance v té největší sněhové bouři. Tuhle knihu si čtu každý rok a už se z toho stala taková tradice. Mám ji moc ráda.


Výsledek obrázku pro sněží sněží


2. A Christmas Carol - Charles Dickens

Příběh vánoční koledy zná snad každý a pokud ne tak to musíte napravit. Tahle klasika patří mezi mé oblíbené knihy (obecně, nejenom vánoční) a nedám na ni dopustit. Celá kniha se odehrává v 19 st. v Anglii a pojednává o lakomém Scroogeovi. Scrooge dostane od 3 vánočních duchů šanci na nápravu, ale využije ji?
Výsledek obrázku pro a christmas carol macmillan



3. Polibek v New Yorku - Catherine Riderová

Knihu jsem četla poprvé minulý rok a moc se mi líbila. Neměla příliš složitou zápletku ani děj, ale měla vánoční kouzlo. Vypráví o Charlotte, s kterou se těsně před Vánoci rozešel přítel. Když však ale chystá odletět domů, potká Anthonyho...


Výsledek obrázku pro polibek v parizi


4. Harry Potter - J. K. Rowling

Jak bych tohle mohla vynechat? Harry přece patří k Vánocům!


Výsledek obrázku pro harry potter a kámen mudrců


5. Dash a Lily: Kniha přání - David Levithan, Rachel Cohn

Zase kniha, kterou jsem poprvé přečetla minulé Vánoce, ale okouzlila mne. Vypráví o dvou mladých lidech, kteří se sblíží díky malému poznámkovému zápisníku.


Výsledek obrázku pro dash a lily kniha přání


6. Girl Online - Zoe Sugg

Tahle kniha nepatří mezi nejlepší, které jsem četla, ale i přesto ji sem zařadím. Skvěle se čte a můžete u ní vypnout, což každý o svátcích ocení. Hlavní hrdinkou je Penny, Girl Online je její pseudonym na blogu. Čekají ji neobyčejné Vánoce v New Yorku, kde také potká někoho neobyčejného.

Výsledek obrázku pro girl online


7. Almost Midnight - Rainbow Rowell

Tohle je kniha spíše silvestrovská, ale i tak jsem se rozhodla ji tady zmínit. Rainbow Rowell mám moc ráda a tahle kniha nebyla výjimkou. V knize na vás čekají dvě vtipné a dojemné povídky.

Výsledek obrázku pro almost midnight


8. Vánoční zázrak - Jay Asher

Výsledek obrázku pro vanočni zazrak

Pokud chcete nějaký nenáročný YA románek, který u vás navodí vánoční atmosféru, Vánoční zázrak je to pravé. Dojemný romantický příběh o Sieře a Calebovi.


10. Vánoční příběhy - Astrid Lindgrenová

Výsledek obrázku pro vánoční příběhy

Nemohla jsem vynechat ani tuto dětskou knihu. Je plná vánočních příběhu z pera Astrid Lindgren, autorky Děti z Bullerbynu, ostatně příběhy z této knihy se tam taktéž vyskytují. Vykouzlí úsměv na tváři dětem i dospělým. 



Děkuji za přečtení a doufám, že pokud si některou z výše zmíněných knih přečtete, že se vám bude líbit.


Booklover Niky ♥

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů