Bookshelf Tour 2018 | Pro knihomoly

By Booklover Niky - ledna 20, 2019

Ahoj, uvědomuji si, že to přidávám trochu později, ale lepší než vůbec. Tohle video jsem natočila na konci roku 2018. Měla jsem v plánu ho udělat o dost dříve, ale neměla jsem moc času.


Bookshelf Tour jsem pojala trochu jinak. Nechtěla jsem natáčet dlouhé video, kde ukážu každou knihu, kterou vlastním. Takže jsem natočila jen krátké video s pár záběry mé knihovny a přidala jsem sem také fotky každé mé poličky. Ke každé poličce je krátký komentář, co se v ní nachází.



(Ještě chci podotknout, že fotky jsem fotila později, než jsem točila video, takže tam možná budou nějaké knihy navíc)

Knihy se snažím řadit podle žánru, autora, vazby a velikosti...



Takže, tohle je úplně horní polička, na které mám dětské knihy, které jsem četla před tím než jsem se dostala k YA. Zatím je tam mám, ale jestli dojde místo, tak jdou asi na půdu 😁.








Moje temná polička... Z nějakého důvodu se mi na této poličce nahromadily tmavé knihy a knihy do červena. Na této poličce mám fantasy, anglické knihy, karty Divotvůrce, náhrdelník a podepsanou kartu od A. G. Howard






YA! Tady na té poličce je převážně moje sbírka z nakladatelství YOLI. Plus pár dalších, které mají podobné rozměry. Také tu mám fotku z Humbooku 2017, kdy jsem byla Ambasadorkou a měla jsem tu možnost setkat se s Joelle Charbonneau a svíčku Reading in my bed od Glitteringflames.




Pokračování YA, tentokrát greenovky a hardbacky + moje sbírka knižních odznáčků.









Popravdě tady na té poličce je takový mix. Historické knihy a knihy, které nepatřily na žádnou poličku.









Moje oblíbená Cassandra Clare... Tohle jsou (prozatím) všechny knihy od Cassandry Clare, které vlastním. Jak vidíte, kromě Temných lstí mám její knihy v angličtině. Kromě knih mám i náhrdelníky.




HARRY POTTER!!! Tohle je moje nejoblíbenější a zároveň nejvíc přecpaná polička. Mám na ní všechno, co je spjaté s Harry Potterem - všechny knihy, náhrdelníky, klíčenku relikvií, mini Funko pop Hermiony, pohledy, Bertíkovy fazolky, odznáčky Nifflerů, svíčky od Glitteringflames, hůlku a deník.





Pokračování fantasy/sci-fi. Tady jsem nashromáždila knihy v hardbackové vazbě. Mám tu i fotky z Instagrafu z Humbooku 2018 a svíčku Humbook od Quacker Candle z 2017.









Víly. Na této poličce se nachází série Dvorů, Rafaelova škola a svíčka Velaris od Glitteringflames.









Další 2 série od 2 autorek - Kiera Cass a Kerstin Gier.








Tady mám knihy od Fragmentu a King Cool + recenzní výtisky, HG merch a temnou hmotu k Nyxie.









Moje malá sbírka odeonek, sbírky básní od A. Lovelace, nějaké další, které se mi na tuto poličku hodily, mini Funko pop Wonder Woman, svíčku Booklover Niky od Glitteringflames, záložky v hrníčku Humbook (z kterého se mi smylo "hum" 😂) a klíčenky z různých zemí.





Poslední... Tady mám dětské knihy. Mých 5 knih ze sběratelské kolekce od MacMillana, 2 knihy od Neila Gaimana, liška z Malého prince a pohled Malého prince.







To je vše! Hodně lidí mi o ni psalo, tak doufám, že se vám moje Bookshelf Tour líbila. Plánuji ji udělat i na rok 2019, protože možná nastanou nějaké změny.

Děkuji za přečtení, zhlédnutí.

Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Máš naprosto dokonalou knihovnu! ♥
    Skvělé video a fotky! A stále tam máš spoustu místa na další knihy.
    Moje knihovna už praská ve švech! Nevím, co budu dělat. Bohužel, na novou místo nemám. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc 😍 Jsem ráda, že místo se v mojí knihovně ještě najde. Protože místo na knihy je vzácnost 😂

      Vymazat