Elita | Recenze

By Booklover Niky - ledna 08, 2017

Výsledek obrázku pro elita kniha  Ahoj! Mám tu pro vás další recenzi tentokrát na druhý díl ze série Selekce - Elitu.

















Elita (279 str.) - Kiera Cassová

Výsledek obrázku pro elita knihaV druhém díle se vracíme zpět do paláce, ale pár věcí se změnilo. Místo 35 dívek v paláci nalezneme pouze 6 a mezi nimi nechybí hlavní hrdinka America Singerová. V zámku se nám zase rozvíjí milostný trojúhelník, protože Aspen je zpátky na scéně, což docela silně zamává s příběhem. Pomalu se odkrývá pravá tvář krále Clarksona. Favoritka lidu, Marlee, je vyřazena. K tomu všemu na palác útočí rebelové a ukazuje se, že ne všichni rebelové jsou vrahové. America je v tomto díle obzvlášť nerozhodná, což spoustu čtenářů iritovalo, ale mě spíš vadil neodbytný Aspen.

Jelikož kniha Selekce skončila v tom nejzajímavějším, nemůžete Elitu nechat dlouho čekat. Autorka očividně ví, kde skončit tak, aby čtenáři museli číst pokračování. Já nebyla vyjímkou, když jsem knihu četla po druhé, stihla jsem za jeden den půlku Elity a celou První.

Kniha byla, jako ostatní díly, velmi čtivá a oddechová. Celou sérii jsem četla 2x a musím říct, že i na podruhé to bylo skvělé a relaxační čtení. Už jenom to, že jsem ji přečetla za 1 odpoledne něco dokazuje. Obálka od CooBoo je (jako vždy) skvostná. Hodnotím ji 5/5.

Doufám, že se vám moje krátká recenze líbila.

Booklover Niky






  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů