The Princess Saves Herself In This One | Recenze

By Booklover Niky - dubna 05, 2018

The Princess Saves Herself in This One Ahoj! Dnes vám představím knihu The Princess Saves Hefself in this One od Amandy Lovelace.


















The Princess Saves Herself in this One (199 str.) - Amanda Lovelace

Andrews McMeel Publishing - paperback


Kniha je rozdělena na 4 části (1. The Princess, 2. The Damsel, 3. The Queen, 4. You). Jedná se o dílo moderní poezie. Autorka popisuje v krátkých básních svoje problémy v průběhu života, od dětství až do dospělosti. Píše o svých pocitech, prvních láskách a ztrátách (např. jak se vyrovnávala se smrtí matky a sestry). Jedná se o dílo plné emocí, které dostane každého.






Kniha se mi moc líbila. Přečetla jsem ji za chvíli (asi za hodinu a půl). Mám v ní založené své oblíbené citáty, které jsem už četla mnohokrát. Čtení pro mě bylo (emocionálně) jako jízda na horské dráze. Pokud nemáte rádi depresivní lítostivé knihy, tohle asi není pro vás. V některých částech jsem se sama našla. Doporučuji ji. Pro mě to bylo něco nového. Poezii obvykle nečtu, ale tohle se mi hodně líbilo.












Hodnotím ji 5/5.



Mimochodem tahle je asi moje nejoblíbenější.



















Za knihu moc děkuji dobre-knihy.cz.
Výsledek obrázku pro dobre knihy

Nebo chcete zkusit něco podobného: https://www.dobre-knihy.cz/soucasna-beletrie-907/

Děkuji za přečtení.
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů