Marry, Kiss, Cliff #humbooktag TAG | Pro knihomoly

By Booklover Niky - července 11, 2017

Ahoj, dnes jsem si pro vás připravila Humboocký TAG! Bude spočívat v tom, že si vylosuji 3 postavy z knih a musím si vybrat, kterou bych si vzala, kterou bych políbila, a kterou bych shodila ze skály (ano musím i jednoho shodit).

Tento TAG si můžete také vyzkoušet, můžete natočit video či napsat článek. Pro více informací, zde http://humbookfest.cz/humboocky-marry-kiss-cliff-tag/ .


1.
Kile (Selekce) - Marry - To byla jasná volba.
Lucien (Dvůr trnů a růží) - Cliff - Po dočtení Dvoru mlhy a hněvu...
Vlk (Měsíční kroniky) - Kiss - Teprve jsem přečetla 1. díl, ale vyšlo na něj, že bych ho políbila.

2.
Šprým (Bez srdce) - Cliff - Je mi to moc líto.
Harry (Harry Potter) - Kiss - No jo, jsem potterhead.
Maxon (Selekce) - Marry - To nemusím snad ani vysvětlovat...

3.
Aspen (Selekce) - Kiss - Jsem tým Maxon, i když mi už v Dceři nevadil.
Draco (Harry Potter) - Cliff - Draca nemám vůbec ráda, a ještě víc mi vadí shipy Draco+Harry a Draco+Hermiona.
Percy (Percy Jackson) - Marry - Knihu jsem ještě nečetla, ale chystám se.

4.
Edward (Stmívání) - Kiss - Mám radši knižního Edwarda, toho filmové moc nemusím.
Ron (Harry Potter) - Marry - Rona mám moc ráda, má skvělý smysl pro humor.
Erik (Selekce) - Cliff - Nevadil mi, ale Ron a Edward jsou prostě lepší.

5.
Tomas (Univerzita výjimečných) - Cliff - Bohužel to na něj zbylo.
Kai (Měsíční kroniky) - Marry - Je to princ!
Henry (Stříbrná kniha snů) - Kiss - Typický hezoun...

6.
Rhysand (Dvůr trnů a růží) - Marry - Dvůr mlhy a hněvu...
Nicholas (Pasažérka) - Cliff - Zas to na někoho muselo zbýt.
Peter (Všem klukům, které jsem milovala) - Kiss - Tak to je jasný.

7.
Tobias (Divergence) - Marry - Miluju ho! Nejlepší část Divergence byl on.
Akos (Čáry života) - Kiss - Moc jsem si jeho postavu oblíbila, jak je obětavý...
Matthew (První konec) - Cliff - Kniha mě moc nenadchla ani tahle postava.

8.
Morfeus (Šepotání) - Kiss - Měla jsem sice radši Zacha, ale nevadí.
Tamlin (Dvůr trnů a růží) - Cliff - Jak já ho nenávidím!
Gideon (Drahokamy) - Marry - Cestovala bych s ním v čase.


Některé trojice byly pěkně těžké, ale přesto doufám, že TAG také vyzkoušíte. Jestli natočíte video nebo napíšete článek můžete mi do komentářů poslat odkaz.

Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Trochu mi tady chybí zdůvodnění proč zrovna daná varianta :( Je to takové nijaké jak si jen napsala co bys s postavou udělala :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip! Svoje zdůvodnění už jsem dodala (i když jsou sice krátká), tak snad je to trochu lepší.

      Vymazat
    2. Teď to vypadá mnohem sympatičtěji! :)

      Vymazat