Knižní přírůstky - červen, červenec 2017 | Přírůstky

By Booklover Niky - srpna 08, 2017

Výsledek obrázku pro girl online jde svou cestou Ahoj! Už uběhli další 2 měsíce a máme tu knižní přírůstky tentokrát za červen a červenec.


















1. Bez srdce (416 str.) - Marissa Meyerová
Knihu jsem si koupila v Neoluxoru v Palladiu v Praze. Byla to moje 1. kniha od Meyerové a moc se mi líbila, už jsem si přečetla i 1. díl Měsíčních kronik.
Související obrázek












2. Oko za oko (270 str.) - Jenny Hanová, Siobhan Vivianová
Knihu jsem dostala na recenzi od Humbooku, protože jedna z autorek bude na tomto úžasném festivalu (jak všichni víte, protože to píšu snad úplně všude). Na tuto knihu jsem tím pádem napsala recenzi, tak se běžte kouknout.
Výsledek obrázku pro oko za oko kniha

3. Dvůr trnů a růží (438 str.) - Sarah J. Maasová
Po 1. dočtení Dvoru mlhy a hněvu jsem si musela koupit oba díly a přečíst je znova. To jinak nešlo.
Výsledek obrázku pro dvůr trnů a růží

4. Dvůr mlhy a hněvu (662 str.) - Sarah J. Maasová
Knihu jsem si spolu s 1. dílem koupila na eshopu megaknihy.cz. Knihu jsem nedávno dočetla a naprosto tuhle sérii zbožňuju.
Výsledek obrázku pro dvůr mlhy a hněvu

5. The Little Prince (136 str.) - Antoine de Saint-Exupéry
Knihu jsem si pořídila v Paříži v  anglickém knihkupectví Shakespeare and Company. Má zlaté stránky a je neskutečně roztomilá. Angličtina je velmi jednoduchá.
Výsledek obrázku pro the little prince macmillan´s collectors

6. Harry Potter and Philosopher´s Stone (341 str.) - J. K. Rowling
Knihu jsem také zakoupila v Paříži v Shakespeare and Company a už jsem ji přečetla.
Související obrázek

7. Girl Online: Jde svou cestou (359 str.) - Zoe Sugg
Kniha vycházela právě, když jsem byla s rodinou na dovolené a tak jsme si udělali výlet do Jindřichova Hradce. Bohužel ji tam ještě neměli a tak jsem zkusila štěstí o 2 dny později a vyšlo mi to.
Výsledek obrázku pro girl online jde svou cestou

8. Možná jednou (389 str.) - Colleen Hooverová
Knihu jsem dostala na recenzi od dobre-knihy.cz. Pokud vás zajímá můj názor recenzi naleznete zde na blogu.

Výsledek obrázku pro možná jednou











9. Všechno úplně všechno (295 str.) - Nicola Yoonová
Knihu jsem vyhrála v instagramové soutěži od @nakladatelstvijota. Dnes jsem ji dočetla a mohu jen doporučit.
Výsledek obrázku pro všechno úplně všechno

To je pro dnešek vše. Doufám, že se vám krátký příspěvek líbil.

Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů