Možná jednou | Recenze

By Booklover Niky - srpna 04, 2017

Výsledek obrázku pro mozna jednou Ahoj, dnes tu pro vás mám recenzi na knihu Možná jednou od Colleen Hoover.












Sydney žila v dokonalém světě – dobrá škola, práce, skvělá kámoška i úžasný přítel. Jenže pak zjistí, že její přítel ji podvádí a nádherná bublina perfektní idylky praskne. Naštěstí je tu záhadný soused a jeho hudba, který dá Sydney novou naději. Ale psát písně, stejně jako žít vlastní život, není nikdy snadné…
Výsledek obrázku pro mozna jednou










Od Colleen Hooverové jsem zatím nic nečetla, a proto jsem se rozhodla to napravit. Instagram jsem měla doslova zaspamovaný touto knihou. No a neodolala jsem, nechala jsem si ji zaslat. Jako bonus v knize naleznete QR kód, který vás odkáže na soundrack písní složených speciálně pro tuto knihu. Písně jsou chytlavé a text souvisí s dějem. Kniha je psaná velmi čtivě a rychle se čte. Celá kniha je spjatá s hudbou a námět je také zajímavý. Hlavními postavami jsou Sydney, zlomená a podvedená vysokoškolačka, a Ridge, hluchoněmý chlapec s neuvěřitelných hudebním nadáním. Ti dva si k sobě hledají cestu, i když je to přes všechny překážky hodně těžké. Celá kniha mi trochu připomínala nějakou hodně (HODNĚ !!!) dobrou Wattpad story, což ji ale neubírá na kvalitě. Knihu bych doporučila čtenářům YA žánru a milovníkům zamilovaných příběhů. Vřele doporučuji a hodnotím ji 4/5. 

Děkuju moc dobre-knihy.cz za zaslání recenzního výtisku.

Dobré knihy.cz

Knihu můžete koupit zde https://www.dobre-knihy.cz/mozna-jednou-324198.html
Podobné knihy naleznete zde https://www.dobre-knihy.cz/romantika-423/

Doufám, že se vám dnešní příspěvek líbil.
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Pěkná recenze! Od C.H. jsem ještě nic nečetla. Jednou mi už ležela na poličce půjčená z knihovny ale jaksi jsem se do ní nemohla začíst. Zkusím ale určitě dát ještě jednu šanci třeba touto knihou, na kterou jsi mě fakt nalákala! :))
    www.happygirlsue.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji 😊 Jsem ráda, že jsem tě nalákala a doufám, že se ti kniha bude líbit.

      Vymazat