Knižní přírůstky - říjen 2017 | Přírůstky

By Booklover Niky - listopadu 11, 2017

Velká knihovna – Z kostí a inkoustuAhoj! Neobvykle jsou tu přírůstky už po měsíci. To koukáte co? Rozhodla jsem se, že je začnu psát (jen občas, nic neslibuju) po 1 měsíci místo 2. No za říjen se mi tu nakupilo 6 knih (z toho jsem si koupila jednu)






















1. Dívka z inkoustu a hvězd (230 str.) - Kiran Millwood Hargrave
Knihu jsem, možná jako většina z vás, dostala ve VIP balíčku na Humbooku. Všimla jsem si, že se hodně lidem kniha nelíbila. Já ji ohodnotila 3,8/5. Kniha byla velmi jednoduchá a rychle se četla, taky se mi líbilo, jakým způsobem byla do knihy zahrnuta kartografie, ale za to hlavní hrdinka ... Byla moc naivní a věci, které vám jsou úplně jasné, přehlížela a nevšímala si jich. To mě štvalo.

Výsledek obrázku pro dívka z inkoustu a hvězd
My ji dostali v paperbacku a v bílém provedení (reading copy)

2. Velká knihovna 1: Z kostí a inkoustu (342 str.) - Rachel Caine
Knihu jsem dostala také v balíčku na Humbooku (zase rc). Někdo mi psal, že mám štěstí, že tam byly knihy 2. Nebyla to náhoda, ambasadoři dostali knihy 2 :D. Knihu jsem už přečetla a moc se mi líbila. Téma knihovna a zakázaná literatura se mi líbilo, přišlo mi to originální. Těším se na další díly.
Výsledek obrázku pro z kostí a inkoustu

3. Oheň a plamen (398 str.) - Jenny Hanová, Siobhan Vivianová
Knihu jsem si koupila na Humbooku. Napsala jsem na ni recenzi, tak se kdyžtak koukněte tady.
Výsledek obrázku pro ohen a plamen kniha

4. Fantastic Beasts and Where to Find Them (294 str.) - J. K. Rowling 
Za zaslání knihy děkuji dobre-knihy.cz. Odkaz na recenzi zde

5. Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (357 str.) - Ransom Riggs
Za knihu děkuji jota.cz. Recenzi najdete tady.
Výsledek obrázku pro sirotčinec slečny peregrinové

6. Modré okenice (150 str.) - Magdalena Stárková
Při objednávání na albatrosmedia.cz mi nabídli dárek. Mohla jsem si vybrat ze 3 knih a tato mě zaujala nejvíce. Ostatní knihy, co jsem si objednávala, dostanu k Vánocům a narozeninám.
Výsledek obrázku pro modré okenice

Děkuji za přečtení.
Booklover Niky


  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů