Readathon #1 | Pro knihomoly

By Booklover Niky - března 07, 2018



Ahoj! Dnes jsem si pro vás připravila něco netradičního a to vlog (video záznam) z mého readathonu. Samozřejmně vám k tomu i něco napíšu, ale hlavní je to video :D.

(Omlouvám se, že je video tak krátké, mělo být delší, ale to blogger neumožňuje)

4. 3.
Můj readathon jsem začala už v pondělí večer. Dostala jsem hroznou náladu začít něco nového, tak proč ne. Pustila jsem se do Twilightu v originále a do Černého kocoura od Poea. Přečetla jsem asi 30

stránek kocoura a 50 Twilightu.
5. 3.
Hned ráno jsem pokračovala ve čtení. Nečetla jsem úplně celý den, stihla jsem se i projít a udělat si banánovo-ovesné lívance. Ale i přesto jsem dočetla Twilight. Musím říct, že se mi to líbilo i v angličtině. Je to sice úplně přeslazené YA čtení, ale oddechové a čte se to rychle.

6. 3.
Ten den mi zbývalo pár povídek k dočtení kocoura a tak jsem si řekla, že to sem taky započítám.

Výsledky:
Twilight (434 str.) - Stephenie Meyer
Černý kocour a jiné povídky (151 str.) - Edgar Allan Poe
-
585 str.

Obě knihy se mi moc líbily, i když byly žánrově úplně jiné.
Děkuji za přečtení (popřípadě zhlédnutí).

Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů