Tvář vody | Recenze

By Booklover Niky - března 22, 2018

Výsledek obrázku pro tvář vody Ahoj! Po dlouhé době jsem se vrátila k psaní recenzi. Tentokrát vám povím svůj názor na tuhle žhavou novinku od Hostu, kterou jste mohli nedávno vidět na filmových plátnech.
Tvář vody (351 str.) - Guillermo del Toro, Daniel Kraus
Host Brno - hardback


Celý příběh se odehrává za studené války. Vypráví o němé Elise Espositové, která vyrůstala jako sirotek v dětském domově. Dnes pracuje jako uklízečka ve výzkumném středisku. Žije ve svém vlastním světě. Miluje tanec a sní, že by se jím mohla živit. Ve středisku pracuje se svojí kamarádkou Zeldou, se kterou si docela rozumí. Elisa odhalí celostátní tajemství, které nemělo spatřit světlo světa. Zvládne něco takového dívka jako je Elisa?
Kniha byla jedním slovem zvláštní. Byla jiná. Jelikož se už od začátku střídají pohledy, chvíli trvá než se zorientujete. Občas jsem se v knize kvůli komu ztrácela. Příběh má vážně hloubku, doposud jsem asi vážně nic takového nečetla. Co se knize musí nechat to je čtivost, četla se sama. Elisu jsem si zamilovala. Inteligentní, citlivá a hlavně vnímavá hlavní hrdinka. Konec byl vážně dojemný, připomnělo mi to Malého prince.

Možná jste viděli filmovou verzi, která vyhrála Oscara. Já jsem ho ještě neviděla, ale chystám se. 

Knihu hodnotím 4/5. Doporučuji, už kvůli tomu ať si na to taky uděláte názor - popřípadě mi ho napište do komentářů.

Za knihu moc děkuji nakladatelstvi.hostbrno.cz.
Nakladatelství HOST


Děkuji za přečtení.
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů