Knižní přírůstky - únor, březen 2018 | Přírůstky

By Booklover Niky - dubna 01, 2018

Ahoj. Mám tu pro vás další přírůstky. Taky vám přijde, že teď vychází samé pecky. Kdo to má stíhat číst :D.











1. Twilight (434 str.) - Stephenie Meyer
Výsledek obrázku pro twilight book cover
Twilight (Stmívání) zná asi každý. Já jsem ho četla poprvé minulý rok, s tím že jsem samozřejmě viděla prvně filmy (jak jinak u mě :D). Na bookdepository.com ji měla zlevněnou, tak jsem si řekla, proč ne. Tuhle knihu jsem četla při mém readathonu (odkaz na článek a video zde).

2. One Of Us Is Lying (362 str.) - Karen M. McManus
Výsledek obrázku pro one of us is lying
Knihu asi znáte, nedávno vyšla v Yoli jako Jeden z nás lže. Ještě jsem ji nečetla, ale moc se na ni těším. Koupila jsem si zase na eshopu bookdepository.com za skvělou cenu.

3. Led nebo oheň (319 str.) - Sara Raaschová
Výsledek obrázku pro led nebo oheň
Na tuhle pecku se mega těším (že jsem si ji dokonce předobjednala). První díl, Sníh nebo popel, se mi moc líbil. Právě ji mám rozečtenou, ale jsem teprve na začátku tak uvidíme.

4. Tvář vody (351 str.) - Guillermo del Toro, Daniel Kraus
Výsledek obrázku pro tvář vody
Tuhle knížku jsem dostala od nakladatelstvi.hostbrno.cz (děkuji moc). Takže se brzy můžete těšit na recenzi.

5. Bellman & Black (383 str.) - Diane Setterfieldová 
Výsledek obrázku pro bellman a black
Tahle kniha nebyla v plánu :D. Koupila jsem si ji v Levných knihách za 39 korun.

6. Všechny malé zázraky (359 str.) - Jennifer Nivenová 
Výsledek obrázku pro všechny malé zázraky
Knihu jsem vyhrála na instagramu u @dorotanoon. Moc za ni děkuju, těším se na ni.

7. Dvůr křídel a zmaru (720 str.) - Sarah J. Maasová
Dvůr křídel a zmaru
Tahle novinka už za těch pár dnů stačila obletět internet. Já nejsem výjimkou a moc se na ni těším - dokonce jsem si ji i předobjednala :D.

A to je za tyto 2 měsíce všechno.

Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů