Vetřelkyně a já | Recenze

By Booklover Niky - listopadu 13, 2018

Ahoj, dnes bych vám ráda představila knihu Vetřelkyně a já: Tak jsem si to nepředstavovala od Kláry Nováčkové.









Vetřelkyně a já (248 str.) - Klára Nováčková
garamond - paperback



Je mi líto, ale opravdu nemůžu brát vážně někoho, kdo je uznávaný díky tomu, že umí sladit kabelku a kabát, protáhnout kreditku terminálem a ještě to vše odůvodnit kecy o záchraně tuleňů, deštných pralesů a o nenasytnosti modního konzumu.
Vetřelkyně a já: Tak jsem si to nepředstavovala



Autorka nás provází svým příběhem. Jak proběhl vývoj od puberty až ke zralé ženě, a co vše k tomu patří. Celá kniha je napsána velmi humorně a realisticky. V knize je rozebíráno mnoho, někdy i kontroverzních témat. Příběh pro všechny ženy a dívky.


Skvělé. Jsem slepá a zřejmě vypadám jako děvka. 


Tohle mě bavilo. Před čtením jsem nevěděla, co mám od knihy čekat. Avšak autorka už mi v první kapitole velmi dobře nastínila, co mám asi tak očekávat. Bylo to vážně vtipné. Po delší době jsem se u knihy smála nahlas. Navíc je kniha psána velmi čtivě, takže vám stránky mizí pod rukama. Jak jsem psala, v knize je rozebíráno mnoho témat, u některých jsem se i pozastavovala a přemýšlela. Dalším pozitivním aspektem této knihy je, že autorka si rozhodně na nic nehraje. Příběh na mě působil velmi skutečně a s hlavní postavou jsem v mnohých případech soucítila. Celá kniha je doplněna o autorčiny ilustrace. Některé jsou opravdu komické a skvěle se ke knize hodí. Sice je to asi nepodstatné, ale já mám potřebu to tady zmínit. Autorčin vkus na knihy je skvělý. Na konci doplnila svoji doporučenou literaturu a mě přibylo pár knih na můj seznam TBR. Podtrženo, sečteno - skvělá kniha, která vám zlepší náladu a vykouzlí úsměv na tváři. Moc doporučuji - 4/5 *.


Děkuji Kláře Nováčkové (@klarin.jarin) za zaslaní knihy.

A vám děkuji za přečtení.

Booklover Niky


  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ahoj, super recenze❤. Na tu knížku se chystám❤. A také se chci zeptat. S kamarádkou jsme si založily blog a nejdou nám přidat komentáře. Nevíš, jak na to?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Nevím, nikdy jsem problémy s komentáři neměla. Přes jakou doménu máte vytvořený blog?

      Vymazat