Rafaelova škola 3: Rohy faunů | Recenze

By Booklover Niky - října 27, 2018

Ahoj, už jsem se dostala ke třetímu dílu Rafaelovy školy, Rohy faunů. Zajímá vás, jak si v tomhle roce vedla Marina Fialková?

Rafaelova škola 3: Rohy faunů (426 str.) - Renata Štulcová
MAITREA - paperback

Vítr hvízdal temnou zimní nocí, které vládlo Zasvětí, když Aine na svém bělouši dorazila do Kentaurionu.

Výsledek obrázku pro rafaelova Å¡kola 3Marina nastupuje do tercie, do ročníku faunů a stěhuje se do sídla krále lesa Pana. Už není malá, bude jí 14 let a láska jí plete hlavu. Přestože ji Arthos hledá jejího osudem předurčeného Lva, Marina se znovu zamilovává do Plantefonieho, tentokrát je však zamilovaná až po uši. Dokonce se kvůli němu chtěla obarvit na blond, což ji ale nevyšlo, a tak ji musela zachránit Médea se švestkovou barvou, kterou našla. Takže se z Mariny stala opravdová Fialková. Kromě problémů s láskou ji v tomto roce čeká hodně překážek a nástrah. Bude se muset vydat do Zasvětí, podstoupit vtělení, mluvit s Lunou a další věci, které podle osnovy musí terciáni splnit. Do toho všeho se její maminka, královna víl Aine začíná chovat divně. Tráví obzvlášť moc času s Pukovým a Mariiným pejskem, s Mari a Čertem, až to Marině dělá starost. Všichni její spolužáci se zničeho nic zamilovávají do nesprávných osob a Marina neví, jak jim pomoci. Musí se také soustředit na školní představení na téma Sen noci svatojánské, s kterým se tento rok přihlásili do celosvětové soutěže a výhra je zájezd do Londýna! Zvládne Marina všechny věci sama? Najde svého Lva? A kdo je ten, co se jí snaží stále jen ubližovat?

Co to je? Blíží se TO!

Kniha je z dosavadních 4 dílů nejsilnější. Má skoro 430 stran! Já jsem si přesto příběh moc užívala a jsem ráda, že Marina už se začíná chovat dospěleji. Uznávám, že kdyby byla kniha o pár stran kratší vůbec by to nevadilo, ale já jsem tento svět oblíbila natolik, že mě baví jen fakt v něm být déle. Navíc tercie - fauni, tajemný les, palouky, zvířata, více přírody než kdy dřív - to vše mě moc bavilo. Prostředí bylo fantastické a opravdu kouzelné. Už trochu tuším, kdo by mohl být tajemný Lev, ale stále si nejsem vůbec jistá. V této knize se toho stalo opravdu hodně (třeba ta věc se Shakespearem - to bylo hodně originální, tleskám) a já už se moc těším na pokračování (tentokrát nymfy, na to jsem zvědavá). Obálka knihy je nádherná a ilustrace uvnitř jsou snad ještě hezčí - miluju mapy v knihách! Budu se opakovat, ale hrozně se mi líbí propojení botaniky, ekologie a geologie a elementárních bytostí. Moc tuto sérii zatím doporučuji.

Hodnotím 4/5*.

Děkuji autorce Renatě Štulcové za knihy.