Knižní přírůsky - duben, květen 2017 | Přírůstky

By Booklover Niky - června 05, 2017


Výsledek obrázku pro koruna kiera cassová
Ahoj! Dnes tu mám pro vás knižní přírůstky a musím říct, že se mi to tu docela nakupilo.

















1. Passenger (490 str.) - Alexandra Bracken
Tuhle knihu jsem si objednala z eshopu http://www.enbook.cz/ , který moc doporučuju, mají tam velký výběr. Už jsem ji přečetla a moc se mi líbila.

Výsledek obrázku pro passenger alexandra bracken quercus
2. Wayfarer (538 str.) - Alexandra Bracken
A nebyla bych to já, abych si ze stejného eshopu nekoupila i 2. díl. Jenom, co se obálky týče na webu mají, že je nápis zlatý, ale je stříbrný. Knihu jsem ještě nečetla.

Výsledek obrázku pro passenger alexandra bracken quercus
3. Dreamologie (335 str.) - Lucy Keatingová
Knihu mi zaslalo knihkupectví megaknihy.cz jako recenzní výtisk. Na mém blogu najdete i recenzi.
Výsledek obrázku pro dreamologie

4. Koruna (268 str.) -Kiera Cassová
Skvělá kniha se skvělou obálkou, moc doporučuji.

Výsledek obrázku pro koruna kiera cassová
5. Paní půlnoci (608 str.) - Cassandra Clare
Knihu mi zaslalo knihkupectví dobre-knihy.cz jako recenzní výtisk. Právě ji čtu a je naprosto skvělá, Cassandra nezklame.
Výsledek obrázku pro paní půlnoci

To je pro dnešek vše, doufám, že se vám mini článek líbil.

Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. O Passenger slyším samý rozpoluplný názory ale zní to zajímavě, snad se k tomu někdy dostanu :) A moje must read je určitě Paní půlnoci, protože Cassandra :3 :D
    http://lets-talk-about.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se Passenger moc líbila, jak v angličtině tak v češtině. A s tou Paní půlnoci souhlasím, Cassandra je prostě královna fantasy.💙

      Vymazat