Paní půlnoci | Recenze

By Booklover Niky - června 06, 2017

Výsledek obrázku pro pani pulnociAhoj! Dnes tu pro vás mám recenzi na tuto žhavou novinku od Cassandry Clare, autorky sérií Nástroje smrti, Pekelné stroje a Magisterium, která u nás vycází u nakladatelství Booklab (by Slovart).

Paní půlnoci (608 str.) - Cassandra Clare
Booklab - paperback

Výsledek obrázku pro lady midnight tumblrLos Angeles, 2012. Je tomu již pět let, co dvanáctiletá lovkyně stínů Emma Carstairsová přišla za Temné války o oba rodiče. Dnes už Emma dávno není dítě, ale mladá žena odhodlaná k pátrání a pomstě. Spolu se svým parabátai Juliánem Blackthornem musí překazit nekalé spiknutí a rozbít síť temné mafie, jejíž dlouhé prsty sahají od Sunset Stripu až k magickým hlubinám oceánu a plážím v Santa Monice. Aby to dokázala, musí se však naučit důvěřovat svému srdci, které ji, zdá se, svádí na scestí… Románem Paní půlnoci otevírá Cassandra Clare další strhující a vášnivou trilogii ze světa lovců stínů. Cassandra Clare je autorkou úspěšných fantasy ság (Nástroje smrti, Pekelné stroje a další), které si podmanily statisíce čtenářů. Narodila se americkým rodičům v Teheránu a dětství strávila na cestách, s kufry plnými klasických fantasy knížek. Několik let pak pracovala jako novinářka v časopisech o celebritách, než se pustila do psaní románů, a již první sérií ze světa lovců stínů si získala přízeň čtenářů. Její temně romantické i napínavé příběhy se od té doby staly kultem. „Nástroje smrti jsou světem, ve kterém ráda žiju,“ napsala o jejích knihách autorka Stmívání Stephenie Mayerová. Do tohoto světa zasazuje Cassandra Clare i svou nejnovější, nedočkavě očekávanou sérii Temné lsti.