Moje oblíbené bookstagramy | Pro knihomoly

By Booklover Niky - února 20, 2018


Ahoj! Rozhodla jsem se, že vám představím pár mých oblíbených bookstagramů. Všechny instagramy, které sleduji mám ráda a líbí se mi (jinak bych je nesledovala). Takže bylo těžké vybrat jen 15 TOP účtů, ale nebojte se někdy bude pokračování.


 @page_eater - Sofie je skvělá. Má naprosto nádherné fotky a je hrozně milá. (A je v Nebelvíru #GryffindorBestie)

 @coralineandherbooks - Kája má krásné a originální fotky. Líbí se mi hlavně ty s ní.

 @bayanreads - Krásně laděný instagram s hezkými detaily.

 @annainword - Aničky instagram je prostě boží. A její blog... miluju.
 @klariny.knihy - Klárku asi každý zná, takže si myslím, že nemůsím nic psát.

 @abookishloveaffair - Moje velká inspirace. Jeden z nejkrásnějších účtů

 @prokrastinuji_ctenim - Nádherně laděné fotky!

 @luciezel - Lucku asi určitě každý zná, protože ji sleduje 75k lidí. Už jen to číslo vám říká, že to bude skvělý účet.

 @thebookranter - Fotky s nádechem podzimu. Ahh...

 @danielasbooks - Moc milá holčina s nádherně barevnými fotkami.

 @caroknih - Zase skvělá slečna, která také píše blog, jež mám moc ráda.


 @radsi_knihu - Míši instagram se za poslední rok stal fenoménem a to z pádného důvodu, její recenze jsou skvělé a zaslouží si takovou sledovanost.















@azerets_books - Nezapomněla jsem na tebe Teri :D! Terka je skvělá a má boží instastories.
@rusticpages - Instagram se skvělou atmosférou. Zase velká inspirace!
To bylo pár mých oblíbených instagramů. (btw. není to seřazené podle oblíbenosti)
Děkuji za přečtení.
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Děkuju za inspiraci :D Některé instagramy znám, ale jiné pro mě jsou novinkou. Jo a máš moc nádherný blog!:D

    Nekonečná knihovna

    OdpovědětVymazat
  2. Není zač, jsem ráda, že někdo další objevil tyhle skvělé účty :) Děkuju moc :)

    OdpovědětVymazat