Společné čtení Harryho Pottera | Deník Potterheada

By Booklover Niky - února 11, 2018

 Konečně jsem se odhodlala k psaní tohoto článku. Předem vás upozorňuji, že se jedná jen o krátké shrnutí, takže nic dlouhého.
Uspořádala jsem na facebooku společné čtení, vytvořila jsem skupinu Společné čtení Harryho Pottera s Booklover Niky (pokud se chcete zúčastnit dalšího společného čtení, sledujte můj FB Booklover Niky). Ve skupině nás bylo 16! Což je super. Společné čtení jsem dělala hlavně proto, abychom mohli společně znovu prožívat vše, co se v HP odehrálo. Bylo fajn vědět, že teď čte někdo to samé, co vy. Vím, že z mé strany (pořadatele) to bylo moc nebylo. Já jsem popravdě nevěděla, jak takové společné čtení probíhá. Bylo to mé 1. společné čtení a také 1., které jsem pořádala, ale už plánuji další a vím, že to bude lepší.

Ještě jednou moc děkuji všem, kteří se zúčastnili.

Společného čtení se zúčastnili (nebo byli ve skupině :D):
@azerets_books
@fantaz.ile
@marta.a.knihy
@mariokosace
@katarina_polyova
@bara.vlck
@teri_planetova
@lindus_vandakova
atd.

Děkuji za přečtení dnešního krátkého článku.

Booklover Niky



  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů