Černooká | Recenze

By Booklover Niky - července 05, 2018


Výsledek obrázku pro černooká kniha
Ahoj, dnes mám pro vás recenzi na novinku od české autorky Anny Musilové, Černookou.










Černooká (286 str.) - Anna Musilová
YOLI - paperback





Přízrak mrtvé dívky mě pronásledoval, kamkoliv jsem se hnula. Trvalo to přesně třicet devět dní.


Kniha je napsána z pohledu osmnáctileté Viktorie. Chodí na střední školu, má mladší sestru Emu a nejlepší kamarádku Ninu. Viky před pár lety zemřela matka a to ji poznamenalo a podepsalo se to na ní. Často potkává "Černookou", dívku s inkoustově černýma očima, která ji přináší depresivní myšlenky a nutí jí do věcí, které by Viktorie nespáchala ani ve snu. Jak daleko dokáže Černooká zajít? A kdo to vůbec je? Zvládne Viktorie porazit tajemnou Černookou?


Takže co se tu noc zatraceně stalo?


Musím říct, že jsem nevěděla, co mám od knihy očekávat. Věděla jsem o ní málo, jen že je to novinka od české spisovatelky a že je to vážně dobrý. Bylo to vážně dobrý. Pokud vám vadí depresivní a ponuré knihy, tohle asi nebude pro vás, ale mně se to moc líbilo, něco takového jsem potřebovala. Téma knihy je velmi vážné a jsem ráda, že o tom někdo píše a ještě k tomu u nás v Čechách. Bylo to napínavé, originální a ta obálka ♥♥♥♥.
Hodnotím 4,5/5 *.

Zde zakupte knihu Černooká se slevou!

Děkuji Radkovi Blažkovi a Yoli za knihu.

YOLI

Děkuji za přečtení.
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů