Já a holka odvedle | Recenze

By Booklover Niky - července 31, 2018

Výsledek obrázku pro já a holka od vedleAhoj, dnes jsem se rozhodla, že napíšu další recenzi - na knihu Já a holka odvedle.












Já a holka odvedle (252 str.) - Jared Reck
YOLI - paperback





I když radost jen předstírám, je to lepší než se vařit ve vlastním vzteku.

Hlavní postavou této knihy je patnáctiletý Matt Wainwright. Jeho nejlepší kamarádka se jmenuje Tabby Laughlinová. Bydlí vedle něj a znají se už od mala. Prakticky spolu vyrůstali a dělali spolu všechno. Ovšem Matt už cítí k Tabby něco víc. Nic jí však nemůže říct, protože nechce zničit jejich přátelství. Tabby si k tomu všemu našla kluka, Liama Bransona - čtvrťáka a populárního basketbalistu. Jeho vztah k Tabby už není takový, jaký býval. Matta však čeká něco horšího než neopětovaná láska...

Protože kdykoli můžete ztratit to, co milujete.

Tahle kniha se mi líbila. Jak píšou na obálce je pro fanoušky Johna Greena a Jennifer Nivenové. Opravdu mi to připomínalo Všechny malé zázraky a Greenovky. Musím říct, že jsem snad nikdy nesoucítila tolik s klučičím hlavním hrdinou v knize, která byla psána v ich-formě. V jednu chvíli (ti, co četli ví) jsem měla slzy v očích. Dojemná, současná a pravdivá kniha, která vás chytne za srdce.

Hodnotím 4/5*.



Za knihu děkuji Yoli a Radkovi Blažkovi.

YOLI








Kupte knihu Já a holka odvedle se slevou ještě dnes!


Děkuji za přečtení.
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů