Knižní boxy - Yay Books | Pro knihomoly

By Booklover Niky - září 16, 2018

Ahoj, dnes vám představím nové české knižní boxy. Možná už jste o nich slyšeli, jmenují se Yay Books.

















Jak jsem psala jedná se o nové knižní boxy, které budou vycházet dvouměsíčně. Uvnitř najdete knihu (někdy českou, někdy anglickou) a další drobnosti, které potěší každého knihomola. Podívejte se na jejich instagram (@yaybookscz) a na jejich webové stránky (yaybooks.cz) - na webu se můžete přihlásit a otevřít tak Tajemnou komnatu. Já a dalších pár vyvolených knihomolů jsme dostali 1. promo balíček. Jeho obsah můžete vidět na fotce, ale ještě vám ho podrobně popíšu. Tak co vše, že se v balíčku ukrývá?

1. Kniha And I Darken od Kiersten White


Výsledek obrázku pro and i darken

Jak jsem psala my jsme dostali knihu v originále. Já jsem za to moc ráda, protože mě čtení v angličtině poslední dobou hodně baví. Jedná se o první díl trilogie a jsem na ni hodně zvědavá.

2. Funko POP! klíčenka Wonder Woman

Výsledek obrázku pro funko pop wonder woman key

Tahle malá Funko za námi přijeli až z Kanady. Já tyhle postavičky nesbírám, ale mám doma už jednu malou klíčenkovou Hermionu. Moc se mi tyto figurky líbí a udělalo mi to velkou radost.

3. Záložka orientálního koberce 


Tahle záložka je nádherná. Nemám slov, jen se na ni koukněte... A holky ji přivezly až z Istanbulu.

4. Razítko s motivem HP (zlatonka) + razítkovací polštářek na textil


Já mám s motivem zlatonky a musím říct, že tohle razítko je totální roztomilost. Přiletělo za námi ze Španělska od firmy Biterswit.

5. Ručně ušitý obal na knihu


Holky tenhle obal ušily samy a já na něj teď nedám dopustit. Hodí se samozřejmě i na jiné věci než jenom na knihy. 


Chci moc poděkovat Nikol a Páje za tenhle skvělý balíček a přeju jim hodně štěstí do budoucna.

Děkuji za přečtení.
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů