Knižní svíčky - Glitteringflames | Pro knihomoly

By Booklover Niky - září 03, 2018

Ahoj. Dnes bych vám ráda představila knižní svíčky Glitteringflames (@glitteringflames).















Proč zrovna tyto svíčky? Možná jste si jich už všimli na mém instagramu, kde je hodně fotím. Byla jsem vybrána jako jedna z "reprezentantů". Paulina (vlatní glitteringflames) mi poslala 5 svíček, které voní skvěle a i nádherně vypadají. Já vám zhodnotím svíčky, které jsem sama vyzkoušela a mám je u sebe a také vám povím něco o samotném obchodu - odkaz zde. Na eshopu můžete zakoupit svíčky 2 velikostí menší - 130 ml a větší - 230 ml. Svíčky jsou inspirované HP,  ACOTAR, TOG, knižními páry, atd. Pokud vás něco na eshopu zaujalo a chtěli byste si něco objednat, můžete použít můj slevový kód na 10% - NIKY10.


1. Reading in my bed


Knižní svíčky - "čtení v posteli", kterou mám v menší velikosti, voní jako svěží bavlna a pistácie. Já bych vůni přirovnala k čerstvě vypranému prádlu a pistáciové zmrzlině. Navodí útulnou atmosféru. Tuhle už jsem i zapálila a během několika minut mi provoněla pokoj na hodně dlouho, nemusím ji ani zapalovat, otevřu ji a i tak je hodně voní.

2. Velaris


Jak jste asi poznali, svíčka je inspirovaná městem z Dvoru mlhy a hněvu. Voní jako sladký hrášek a mám ji ve větší velikosti. Vůně je jemná a sladká. Tahle měla také tu čest a už jsem ji zapálila a výsledek byl podobný jako u předchozí, i když možná nebyla tolik intenzivní. Pálila jsem ji i u čtení knihy Mráz nebo noc.

3. After all this time? Always.


Tady ani nemusím říkat, že se jedná o HP svíčku. Voní po belgické čokoládě a lesních plodech (mám ji zase ve větší velikosti) a vůně je přesně taková, jak je na obalu napsáno. Svíčku jsem ještě nezapálila, ale schovávám si ji na další re-reading Harryho.

4. Luna Lovegood


Tahle nesměla chybět. Svíčka inspirovaná Lenkou Láskorádovou voní jako brusinky, jasmín a mořská sůl - já mám menší velikost. Je to sladká, originální, lehce střelená vůně stejně jako Lenka. Se zapálením čekám na Fénixův řád.

5. @booklover.niky


Moje svíčka! MOJE SVÍČKA!!! O téhle svíčce jsem nevěděla, ale bylo to příjemné překvapení. Je na ní můj instagram, v pozadí moje fotka, je to větší velikost a voní jako praskající oheň a med - takhle si představuju, že voní nebelvírská hala. Vůně je docela intenzivní a mně připomíná podzim a Harryho, takže si ji také ještě šetřím.

Všechny svíčky vám vřele doporučuji. Voní krásně, dlouho vydrží (jsou ze sojového vosku, takže stačí zapálit třeba jen na 10 minut a vůně vám vydrží po celé čtení) a jsou dělané ručně s láskou - a třpytkami :D. Budu moc ráda, když se podíváte na Paulin obchod nebo instagram.

Moc děkuji za přečtení.

Booklover Niky


  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů