Oznámení 2. autora HumbookFestu 2019 | Pro knihomoly

By Booklover Niky - června 22, 2019

Ahoj, konečně vám můžu oznámit, kdo je druhým zahraničním autorem HumbookFestu 2019. Věřím, že většina z vás už to ví a máte stejnou radost jako já.










V tomto videu vám to "odhalím" (dělejte, že nevíte, kdo to je :D)



Překvapení! Je to Jay Kristoff, autor série Nikdynoc a série Akta Illuminae, kterou napsal spolu s Amie Kaufman. Tyto knihy už mám nějaký ten pátek na svém TBR listu, ale nikdy jsem se k nim nedostala, takže teď už k tomu mám důvod :D


V následujícím kvízu si můžete prověřit své znalosti o autorovi...





Moc děkuji za přečtení/zhlédnutí. Do komentářů mi napište vaše dojmy z 2. zahraničního autora :).

Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Super video! :D
    A tvůj kvíz? Projela jsem ho, a to jen protože, že autor není vysoký 190 cm, ale 200cm! Jinak jsem všechno měla dobře! :D
    A koukej si přečíst Nikdynoc! :D Jinak já jsem taky Akta Illuminae ještě nečetla, tak aspoň v tom nejsem sama. :D

    OdpovědětVymazat