Sirotčinec slečny Peregrinové 4: Mapa dní | Recenze

By Booklover Niky - června 29, 2019

Ahoj, dneska jsem si pro vás připravila recenzi na pokračovaní bestsellerové série Sirotčinec slečny Peregrinové. Mapa dní.

Sirotčinec slečny Peregrinové 4: Mapa dní (501 str.) - Ransom Riggs

Nakladatelství Jota - hardback s přebalem

Po chvilce dopravní špička trochu povolila. A pak už jsme se řítili směr Filadelfie a pak New York a všechna ta neznámá místa, která nás tam čekají. Mlčeli jsme a přemýšleli o dalším kousku.

Kniha Mapa dní plynule navazuje na předchozí díl - Knihovna duší. Jacob se vrací na Floridu spolu se slečnou Peregrinovou a všemi podivnými. Jelikož se tentokrát vrací do 21. století musí Jacob své kamarády naučit žít v současnosti. Všechno se zdát být skvělé dokud neobjeví podzemní bunkr Jacobova dědečka, Abea. Jacob a Emma se dozvídají šokující informace o Abeově druhém životě a chtějí vědět víc. Jsou ty deníky pravdivé? Kdo je H? Jacob, Emma a další podivní se vydávají na nebezpečnou výpravu za odpověďmi, které najdou jedině u H.

Ve dveřích zarachotily klíče a dveře se otevřely. Vyšetřovatel se usmál. "Přeji ti hezký den."

Výsledek obrázku pro mapa dní
Na pokračování Sirotčince jsem se těšila od doby, co jsem se dozvěděla, že má vyjít. Byla jsem přece jen trochu skeptická, protože tohle "umělé" prodlužování většinou nedopadá dobře. Naštěstí to byly jen předčasné obavy. Kniha se sice trochu vlekla a měla pomalý rozjezd, ale konec a rozuzlení bylo skvělé. Vůbec to na mě nepůsobilo jako, že se jedná o 4. díl již uzavřené trilogie. Postavy jsou výborné a jsou jedním z mnoha důvodů, proč jsem se na knihu těšila. Příběh, který autor v tomto díle vytvořil je teprve začátkem, a budeme muset čekat ještě na další 2 knihy. Jsem hodně zvědavá, co se v následujících dílech bude dít, jelikož ten konec byl prostě mazec. Opravdu hodně mě autor navnadil. Celkově hodnotím 4/5* (ubírám * za vleklý začátek, jinak knihu vřele doporučuji).

Za knihu děkuji jota.cz. Knihu zakoupíte zde.