Jarní Bookstorming 2020 | Pro knihomoly

By Booklover Niky - března 17, 2020

Ahoj! Díky mé spolupráci s Knihami Dobrovský, jsem měla možnost se opět podívat na Bookstorming, pro mě už čtvrtý. Tuhle akci mám moc ráda. Je to skvělé setkání s ostatními knihomoly a vždycky se na další Bookstorming moc těším. Tento byl, stejně jako všechny předchozí, skvělý.













Tentokrát se Bookstorming odehrával 1. 3. v prostorách Město - Moře. Při příchodu na nás čekala spousta občerstvení a hlavně milý tým KD.



Hlavní náplní našeho setkání bylo představení knih, které budou v nejbližší době vycházet v nakladatelstvích patřících pod KD.




Mě zaujaly tyto. Některé mám v plánu si sama přečíst, u jiných jsem si říkala, že by mohly zajímat některé z vás.

























Pak jsme si zahráli v týmové soutěži, což byla docela sranda :D. Hádali jsme knihy podle úryvků, kousků obálek, dokonce jsme sami museli i obálku navrhnout. Tuhle část jsem si užila nejvíc a taky jsme se u ní nejvíc nasmáli.

Z Bookstormingu jsem neodjela s prázdnou. Odvezla jsem si knihy (Začít znovu a Věřit znovu od Mony Kasten) a dárky od sponzorů.






Bylo to opravdu skvělý den. Jsem moc vděčná KD za tuto spolupráci. Mockrát děkuji za pozvání, dárky a příjemně strávený čas. 










Děkuju za přečtení,

 - Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů