Jeho banán | Recenze

By Booklover Niky - dubna 10, 2020

Ahoj, dnes tu pro vás mám novou recenzi na knihu Jeho banán.

"Můj nový šéf má rád pravidla. Nesmí se mu sahat na banán."

Jeho banán (240 str.) - Penelope Bloom
paperback - Kontrast

"Napůl snědený předmět mého zájmu, na kterém bylo fixem jasně napsané moje jméno. Bylo vidět už jen úhledně napsané 'BRU' a zbytek zakryly odloupnuté banánové slupky."

Nataša pracuje jako redaktorka obchodního časopisu. Většinou dostává podřadné úkoly, ale tento byl jiný. Měla proniknout do společnosti Galleon Enterprises a tajně vyzvídat, aby pak mohla napsat článek o zkorumpovanosti firmy. Nebyl to jednoduchý úkol, ještě k tomu, když pomyslíme na Natašinu neohrabanost. Ona ale chtěla dokázat, že má navíc než jen na rozhovor s popelářem. Musela se z ní stát stážistka Bruce Chambersona, pohledného šéfa firmy. Když se dostaví na casting udělá opravdu velký dojem. Bruce Natašu poprvé zahlédne, jak jí jeho banán, na kterém je fixou napsáno jeho jméno. Tohle si nikdo před tím nedovolil. Nataša místo stážistky dostane a její špionáž může začít. Co se ale stane, když se se šéfem firmy sblíží trochu víc?

Jeho banán - Penelope Bloom"Nedochvilnost byla mým uměním. Jako štětec mi posloužily nešťastné projevy nešikovnosti  a plátno představoval celý New York."

Když jsem si tuhle knihu brala na recenzi neměla jsem od ní vysoká očekávání. Brala jsem si ji jako oddechovou knihu pro pobavení. Což mi taky splnila. Má něco přes 200 stran, takže jsem ji přečetla velmi rychle. Příběh je jednoduchý se zajímavou zápletkou. Myslím si, že autorka mohla ale z příběhu dostat víc, více ho propracovat, protože nápad je to dobrý a potenciál to mělo. Doufala jsem, že se u knihy zasměju a to se stalo. Byla tam spousta vtipných pasáží, narážek a dvojsmyslů. Líbilo se mi, že se střídaly pohledy Nataši a Bruce, takže jste znali obě strany příběhu. Pokud se chcete pobavit, přečíst si něco jednoduchého a jen u čtení vypnout, pak si přečtěte Jeho banán. Hodnotím 3/5*.

Knihu můžete zakoupit zde!

Děkuju knihydobrovsky.cz za knihu.
Image result for knihy dobrovský