Knižní přírůstky - leden, únor, březen 2020 | Přírůstky

By Booklover Niky - dubna 03, 2020

Ahoj, tentokrát po třech měsících tu mám nové knižní přírůstky, aneb. nové knihy v mojí knihovně.





1. Jana Eyrová - Charlotte Brontë

Jana Eyrová - Charlotte Brontë | Knihy Dobrovský

Janu Eyrovou jsem dostala od kamarádky k narozeninám. Je vidět, že mě dobře zná, protože sama jsem si tuhle knihu chtěla koupit. Moc se na ni těším a děkuju :)


2. a 3. Dej mi své jméno a Najdi mě - André Aciman

Dej mi své jméno, Young Adult, Pro děti a mládež, Knihy v češtině ...Najdi mě - Andre Aciman | Knihy Dobrovský

Nové vydání Dej mi své jméno a nová autorova kniha Najdi mě vyšly nedávno u Booklabu.


4. Jsme všichni sněhové vločky? - Holly Bourne

Jsme všichni sněhové vločky? bazar | Databáze knih

U Booklabu vyšla i nová kniha od Holly Bourne. Recenzi na ni už jsem psala (odkaz zde).


5. Krása, která přetrvá - Ashley Woodfolk

Krása, která přetrvá - Ashley Woodfolk | Databáze knih

Jako poslední mi od Booklabu přišla kniha Krása, která přetrvá, kterou mám právě rozečtenou. Mockrát děkuji Booklabu za všechny knihy.


6. Případ alchymistovy dcery - Theodora Gossová

Případ alchymistovy dcery - Theodora Gossová | KOSMAS.cz - vaše ...

Od Kosmasu mi přišla kniha Případ alchymistovy dcery, zaujala mě svou anotací a názvem. Po přečtení na ni bude recenze. Děkuji Kosmasu za zaslání knihy.


7. V zajetí zimy - Naomi Novik

V zajetí zimy - Naomi Novik | Databáze knih

U Hostu vyšla již druhá kniha od Naomi Novik. Minulý rok jsem četla Ve stínu Hvozdu (odkaz na recenzi zde), kniha se mi hodně líbila a už se nemůžu dočkat až si přečtu i tuhle. Mockrát děkuji Nakladatelství Host.


8., 9., 10. Začít znovu, Věřit znovu, Cítit znovu - Mona Kasten

Začít znovu [eBook] - Mona Kasten | Knihy Dobrovský: E-knihy na ...Začít znovu: Věřit znovu - Mona Kasten | Databáze knihZačít znovu: Cítit znovu - Mona Kasten | Databáze knih

Začít znovu a Věřit znovu jsem si odnesla z Jarního Bookstormingu (článek o něm zde). Cítit znovu jsem dostala na recenzi od Knihy Dobrovský.


11. Jeho banán - Penelope Bloom

Jeho banán bazar | Databáze knih

Tuhle knihu jsem dostala také na recenzi od Knihy Dobrovský. Brzy bude recenze na blogu. Mockrát děkuji za všechny knihy týmu KD!


Děkuji za přečtení,
- Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů