Začít znovu | Recenze

By Booklover Niky - června 13, 2020

Ahoj, dnešní recenze je na první díl populární série od autorky Mony Kasten, Začít znovu.

Začít znovu (431 str.) - Mona Kasten
hardback s přebalem - Knihy Omega

"Cítila jsem , že mě Kaden pozoruje, ale nedokázala jsem se na něj podívat. Musela bych se odtrhnout od té krásy, která se rozprostírala pod námi, a to bylo to poslední, co jsem teď chtěla."

Dvacetiletá Allie Harperová se stěhuje pryč od své rodiny a svojí minulosti. Touží po obyčejném životě, chce si najít nové přátele a studovat na vysoké škole. Jediný problém je najít si bydlení. Nakonec sežene volný pokoj u Kadena Whitea, arogantního sexy týpka. Nemá jinou možnost a přestěhuje se k němu. Kaden nepočítal, že bude sdílet svůj byt s dívkou a rozhodně z toho nemá radost, proto nastaví pravidla, která musí Allie dodržovat, aby s ním mohla bydlet. Nejdůležitější je pravidlo číslo jedna: nic si spolu nezačít. Ze začátku to není problém, ale postupem času k sobě mají blíž a blíž. Oba mají jednu společnou věc, chtějí utéct před svou minulostí. Kaden nechce Allie ublížit, ale tuší, že by se to mohlo stát...

"Mr. White se objevil ve dveřích. Nejen on zůstal stát s otevřenou pusou. Slyšitelně jsem se nadechla. První, co jsem vnímala, byla horní část těla. Nahé svalnaté ploché břicho. Potom tetování. Nevědomky jsem položila hlavu na stranu a sledovala tahy inkoustem na opálené kůži. Škoda, že jsem s sebou neměla brýle. Písmena na předloktí jsem rozeznávala jen rozmazaně, a co měly představovat kruhy, které se táhly kolem jeho bicepsů, jsem nevěděla. Ježíši Kriste na nebi. Zakašlal, a to mě vytrhlo z transu."

Když jsem se rozhodla pro čtení této knihy, měla jsem náladu na nějakou oddechovou jednoduchou romantiku. Neočekávala jsem složitý příběh, ale spíš něco u čeho bych mohla vypnout a nepřemýšlet. Přesně to jsem také od knihy dostala. Kniha se čte velmi dobře a rychle, stránky vám doslova mizí pod rukama. Je tam sice plno klišé a ohraných prvků, které znáte z ostatních romantických knih, ale to asi k tomuto žánru prostě patří. Moc se mi líbilo, že autorka na začátku knihy sepsala seznam písní, které jsou třeba v knize zmíněny, a vy si tak můžete vytvořit playlist ke čtení. Chvílemi mi kniha připomínala After od Anny Todd, které jsem také četla letos a mile mě překvapilo. Ke knize mám však i nějaké výhrady. Hlavní hrdinka mi občas lezla na nervy. Byla docela naivní a přišlo mi, že si až moc hraje na chudinku. Kromě toho jsem si ale čtení užila a rozhodně si přečtu i další díly. Pokud hledáte nějakou oddechovou romantiku, pak mohu Začít znovu doporučit. Hodnotím 3,5/5*.

Začít znovu - Mona Kasten

Děkuji knihydobrovsky.cz za poskytnutí knihy na recenzi.

A vám děkuji za přečtení. Četli jste knihu? Jak se vám líbila?