Prohnilé město | Recenze

By Booklover Niky - srpna 23, 2018

Výsledek obrázku pro prohnilé mÄ›stoAhoj!  Právě jsem dočetla Prohnilé město a musím vám o této knize napsat...












Prohnilé město (432 str.) - Leigh Bardugo
Nakladatelství Fragment - hardback s přebalem


Pokud vás zajímá můj názor na Šest vran, můžete si přečíst recenzi - odkaz ZDE.


Její srdce bylo jako řeka unášející ji do moře.


Šest vran je zpátky. Kaz Brekker. Inej Ghafa. Nina Zeniková. Matthias Helvar. Jesper Fahey. Wylan Van Eck.



Podařilo se jim něco nemožného. Vloupali se do Ledového paláce a unesli (spíše tedy osvobodili) Kuweje Yul-Bo. Přesto nedostali svoji slíbenou tlustou sumu. Inej na konci předchozí knihy zajal Van Eck a požadoval Kuweje za její výměnu. Kaz Brekker má však i pro tentokrát plán. Podaří se jim osvobodit Inej? A co droga jurda parem? V Ketterdamu se chýlí k válce... Bude i teď Kaz o krok napřed před ostatními?

(Víc vám o knize nepovím, musíte si ji přečíst sami, stojí za to.)






Žásný slzy. Žádnej funus.


Bože... Leigh! Proč?!? Tento díl byl snad ještě lepší než ten předchozí. Od začátku byla kniha plná akce a napětí. Prostředí a postavy jsou vytvořené brilantně. Myslím, že tato série patří mezi mé oblíbené. Ten konec mě rozsekal. Jo, brečela jsem... Doufám, že když slíbila ten 3. díl, že to nějak napraví. Už teď se na 3. díl nemůžu dočkat. Bohužel, jak už mnozí z vás ví, tak Leigh Bardugo nakonec nedorazí na Humbook 2018, což mě mrzí, ale nedá se nic dělat, snad v příštím roce.

Hodnotím jak jinak než 5/5*.


Děkuji za přečtení.
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů