Knižní přírůstky - červen, červenec 2018 | Přírůstky

By Booklover Niky - srpna 30, 2018

Ahoj! Po dvou měsících jsou tu další knižní přírůstky. Tentokrát se mi tu za 2 měsíce nashromáždilo 6 knih.











1. Černooká (286 str.) - Anna Musilová


Výsledek obrázku pro černooká kniha

Za tuto i následující knihu děkuji Radkovi Blažkovi a Euromedii. Odkaz na recenzi ZDE.  Moc doporučuji!


2. Bratr z ledu (256 str.) - Alicia Kopf


Výsledek obrázku pro bratr z ledu

Odkaz na recenzi ZDE. Zajímavá kniha pro cestovatele a milovníky polárních oblastí.


3. Harry Potter: A Journey Through A History of Magic (144 str.) - British Library, J. K. Rowling

Harry Potter - A Journey Through A History of Magic

Za knihu děkuji dobre-knihy.cz. Knihu doporučují všem nadšencům Harryho Pottera. Odkaz na recenzi ZDE.


4. Nikdyuš (469 str.) - Jessica Townsendová

Nikdyuš

Chtěla jsem si udělat radost a tak jsem si zašla do našeho knihkupectví pro tuhle knihu. Koupila jsem ji také i mé sestřenice jako dárek. Zatím jsem ji nečetla, ale slyšela jsem o ní samé dobré věci, tak se na ni moc těším.


5. Já a holka odvedle (252 str.) - Jared Reck

Výsledek obrázku pro já a holka od vedle

Odkaz na recenzi ZDE. Tahle a následující kniha jsou mé poslední recenzní výtisky od Euromedie. Moc za ně i za celou spolupráci děkuji Radku Blažkovi.


6. Než potkala mě (212 str.) - Julian Barnes

Výsledek obrázku pro než potkala mě




Děkuji za přečtení.

Booklover Niky


  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů