Reading VLOG #2 - Kos | Pro knihomoly

By Booklover Niky - srpna 17, 2018


Ahoj! Jak mnozí z vás ví byla jsem na řeckém ostrově, Kosu se svojí sestřenicí a její rodinou. Ke krátkému shrnutí, co jsem četla, přidávám i video.














Takže odlétali jsme brzy ráno (vlastně skoro v noci) 6. 8. a přilétali 14. 8. dopoledne. Celkově jsem přečetla skoro 7 knih (7. knihu jsem rozečetla v letadle a dočetla doma).
1. Drahokamy 1: Rudá jako rubín (335 str.) - Kerstin Gierová
2. Drahokamy 2: Modrá jako safír (350 str.) - Kerstin Gierová
3. Drahokamy 3: Zelená jako smaragd (413 str.) - Kerstin Gierová

Ano, vzala jsem si sebou celou sérii Drahokamů. Dostala jsem hroznou náladu si ji přečíst. A Kerstin je prostě boží.

4. Všechno úplně všechno (295 str.) - Nicola Yoonová

I tuhle knihu jsem už četla, ale doma jsem nevěděla, co si ještě mám vzít sebou a tohle se zdálo jako dobrá volba. Kniha mi pak přišla vhod.

5. Všem klukům, které jsem milovala (319 str.) - Jenny Hanová
6. P. S. Stále tě miluju (297 str.) - Jenny Hanová
7. Navždy s láskou Lara Jean (294 str.) - Jenny Hanová

Bohužel jsem si sebou vzala jen 4 knihy, které jsem stihla přečíst a tak jsem si musela vystačit s mobilem a e-knihami. Nakonec jsem ráda, že jsem si trilogii znovu přečetla, protože brzy (myslím, že dnes) vychází film na Netflixu, na který se moc těším (alespoň to můžu pořádně porovnat).

Moc děkuji za zhlédnutí a přečtení.

Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů