Knižní přírůstky - srpen, září 2018 | Přírůstky

By Booklover Niky - září 30, 2018

Ahoj, po dvou měsících vám zase ukážu, jaké nové knihy mi v knihovničce přibyly.













1. Dej mi své jméno (248 str.) - André Aciman

Výsledek obrázku pro dej mi své jméno

Na knihu jsem slyšela jen samou chválu a film získal Oscara, takže jsem si řekla, proč si knihu nekoupit. Film jsem neviděla, takže jsem se při čtení setkala s knihou poprvé. Líbilo se mi, jak Eliovy myšlenky byly zformulovány a nápad celé knihy je skvělý. Ale někdy jsem se u čtení nudila, jindy jsem si řekla, co to ksakru je (ehm broskev), ale prostředí a námět to zachraňovaly. Celkově si myslím, že je to dobrá kniha s krásnou myšlenkou.

2. Mráz nebo noc (327 str.) - Sara Raashová

Výsledek obrázku pro mráz nebo noc

Tohle u mě nesmělo chybět. Pilně se připravuji na Humbook, takže jsem si musela závěr trilogie Sníh nebo popel, také přečíst. Třetí díl byl rozhodně lepší než druhý (musím říct, že mě se docela druhý díl líbil). Řekla bych, že Sara touto knihou skvěle uzavřela celou trilogii.

3. Řekni mi tři věci (334 str.) - Julie Buxbaumová

Výsledek obrázku pro řekni mi tři věci

Knihu jsem si o prázdninách přečetla u sestřenice, a jakože halóó? To jsem potřebovala. Musela jsem si ji také pořídit a těším se až si ji přečtu znovu.

4 - 7. Rafaelova škola 1.-4. díl Vílí křídla (330 str.), Tance nág (236 str.), Rohy faunů (426 str.), Vlnění nymf (376 str.) - Renata Štulcová

Výsledek obrázku pro Rafaelova škola

Za knihy děkuji autorce celé série, Renatě Štulcové. Na jednotlivé díly očekávejte recenze (odkaz na recenzi 1. dílu ZDE).

8. Niky (359 str.) - Zuzana Ryšavá

Výsledek obrázku pro niky kniha

Tuhle knihu jsem dostala od kamarádky, když se vrátila z výletu a dost mě pobavila. Díky Eli za to skvělý věnování :D.

9. And I Darken (500 str.) - Kristen White

Výsledek obrázku pro and i darken

Knihu jsem dostala v promo balíčku knižního boxu Yay Books (yaybooks.cz). Článek o samotném boxu, najdete ZDE.

10. Hana (309 str.) - Alena Mornštajnová

Výsledek obrázku pro hana kniha

Za knihu děkuji nakladatelství Host. Kniha se mi moc líbila, natolik, že mě i rozbrečela (odkaz na recenzi ZDE).

11. Coraline (192 str.) - Neil Gaiman, ilustroval Chris Riddel

Výsledek obrázku pro coraline chris riddell paperback

Knihu jsem si objednala na megaknihy.cz za asi jen 140,-. Kniha je nádherně ilustrovaná a už se nemůžu dočkat až si ji na Halloween přečtu.

12. Moře nálezů a ztrát 1: Náhodní lháři (207 str.) - Lena Valenová

Výsledek obrázku pro moře nálezu a ztrat

Knihu mi poslala sama autorka, tak jsem na ni hodně zvědavá. Mělo by to být napínavé YA.

13. Čarodějovy hodiny (152 str.) - John Bellairs

Výsledek obrázku pro čarodějovy hodiny

Za knihu děkuji knihydobrovsky.cz. Na knihu bude recenze, jak na blogu tak také krátká na Instagramu.

14. Dívka, která chtěla zachránit knížky (64 str.) - Klaus Hagenrup, ilustrovala Lisa Aisato

Výsledek obrázku pro dívka která chtěla zachránit knížky

I za tuto knihu děkuji knihydobrovsky.cz. Už jsem ji přečetla a moc se mi líbila, ilustrace byly kouzelné.

15. Cesty se rozcházejí (392 str.) - Veronica Rothová

Cesty se rozcházejí

Na tuhle knihu jsem se moc těšila. Předobjednala jsem si ji do našeho knihkupectví. Moc se na ni těším, ale ještě než si ji přečtu, dám si rereading 1. dílu Čáry života.


Moc děkuji za přečtení.
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů