Bajky barda Beedleho | Recenze

By Booklover Niky - ledna 26, 2019

Ahoj, mám tu další recenzi. Bajky barda Beedleho zná asi každý fanoušek Harryho Pottera. Ale četli jste ilustrované vydaní?

Bajky barda Beedleho (160 str.) - J. K. Rowlingová, ilustroval Chris Riddell

I přešla Smrt k černému bezu rostoucímu na břehu řeky, z větve visící jí nad hlavou stvořila hůlku a dala ji nejstaršímu bratrovi.

Výsledek obrázku pro bajky barda beedlehoPohádky. Nám mudlům se vybaví pohádky jako Popelka, Jeníček a Mařenka a Růženka. Ale co kouzelnické pohádky? Ty najdete právě v této knize. Bajky barda Beedleho jsou sbírkou 5 tradičních kouzelnických pohádek, které zná každé kouzelnické dítě. Konkrétně toto vydání je doplněno o komentář Albuse Percivala Wulfric Brian Brumbála, nositele Merlinova řádu první třídy, ředitele školy čar a kouzel v Bradavicích, Nejhlavnějšího hlavouna Mezinárodního sdružení kouzelníků a nejvyššího mága Starostolce. Z původních run přeložila Hermiona Grangerová. Zajímá vás kdo je králice Alice, co dokáže skákající hrnec, co se stalo se třemi bratry, kteří potkali Smrt, jestli je mágovo chlupaté srdce opravdu chlupaté nebo kde je Fontána příznivé sudby? Pak je tato kniha právě pro vás.

A Smrt mu velice neochotně věnovala svůj neviditelný plášť.

Bajky barda Beedleho jsou asi mojí nejoblíbenější knihou z Bradavické knihovny. Nejradši mám asi Příběh tří bratří a Fontánu příznivé sudby. Fontána mě zaujala, protože má skvělou myšlenku a ponaučení. Na Příběhu tří bratří se mi líbí spojitost s Harry Potterem a Relikviemi smrti a teď i s Grindelwaldovými zločiny. J. K. Rowlingová to má skvěle vymyšlené a propojené. Pokud jste fanouškem Harryho Pottera, Bajky jsou pro vás nutností! Tohle vydání ilustroval Chris Riddell, ilustrátor knih od Neila Gaimana jako Odd a mraziví obři nebo Coraline. Musím říct, že ty ilustrace jsou opravdu nádherné. Skvěle se k bajkám hodí a vystihují dobovou kouzelnickou atmosféru. Jestliže vlastníte ilustrované vydání Fantastických zvířat, musíte si pořídit i tuto knihu z Bradavické knihovny. Má stejný formát a na poličce vedle zvířat vypadá skvěle. Doufám, že vydají i ilustrovaný Famfrpál, protože ten bych si určitě taky pořídila. Hodnotím 5/5* (co byste od potterheada jako já čekali? 😂).

Děkuji dobre-knihy.cz za knihu!
Dobré knihy.cz

Pokud si chcete knihu koupit, na eshopu dobre-knihy.cz je právě sleva 100 korun - https://www.dobre-knihy.cz/bajky-barda-beedleho-ilustrovane-vydani-396376.html