Lískový les | Recenze

By Booklover Niky - ledna 01, 2019

Ahoj, přeji vám všem šťastný nový rok 2019. Dnes jsem tu s další recenzí. Ráda bych vám představila knihu Lískový les od Melissy Albert.

Lískový les (431 str.) - Melissa Albert
Knihy Omega - hardback s přebalem

"Já jsem ale člověk, obyčejná živá bytost, a ne nějakej příběh."                                "Jsi oboje a nic zároveň. To tě ale nedělá méně skutečnou."

Výsledek obrázku pro lískový lesKniha vypráví o sedmnáctileté Alice. Z dětství si hlavně pamatuje silnice a okýnko v autě, protože byly s matkou na cestách. Alicina babička - spisovatelka děsivých mysteriózních příběhů, kterou mimochodem nikdy nepoznala, umírá sama v Lískovém lese. Poté se začnou dít zvláštní věci. Alicina matka je unesena podivnými lidmi, kteří tvrdí, že jsou postavami z vymyšlených příběhů její babičky. Jediné, co ji možná pomůže, je vzkaz od její matky: Drž se dál od Lískového lesa. Alice se vydává na záchranou výpravu se svým kamarádem Ellerym Finchem. Zachrání svou matku? Alice však netuší, co ji čeká a co se o sobě samotné má dozvědět.

Zachvěla jsem se až do morku kostí.

Na knihu jsem měla zálusk už delší dobu, ještě předtím než byla přeložena. Možná ji znáte také, protože obletěla celý knižní internetový svět, bookstagram, booktube... V originále se jmenuje The Hazel Wood. Když jsem se dozvěděla, že už byla přeložena do češtiny, hned jsem si ji chtěla přečíst. Příběh je velmi originální. Moc se mi líbilo propojení knižního a našeho svět a obecně prostředí, které autorka vytvořila je magické a někdy opravdu děsivé. Jak je na obálce napsáno, příběh vás opravdu pohltí. Je to čtivé, napínavé a někdy strašidelné. Mně se kniha moc líbila myslím, že jsem ji nečetla naposledy. Hodnotím 4/5*.

Děkuji knihydobrovsky.cz

Výsledek obrázku pro knihy dobrovský

Děkuji za přečtení!