Knižní přírůstky - prosinec 2018, leden 2019 | Přírůstky

By Booklover Niky - února 02, 2019

Ahoj, uplynuly další 2 měsíce a mně do knihovničky přibilo pár knih. Zajímá vás, jaké to jsou knihy? Čtěte dál!












1. a 2. Slza a Vodopád - Lauren Kateová

Výsledek obrázku pro slza kateVýsledek obrázku pro slza kate

Tyhle 2 knihy jsem dostala od kamarádky, protože se jich chtěla zbavit. Ano čtete dobře, zbavit. Pokoušela se rozečíst Slzu, ale vzdala to. Pokud bych si je nevzala, tak je asi vyhodí. Uvidíme, jak se budou líbit mně.


3. Krátký druhý život Bree Tannerové - Stephenie Meyerová


Související obrázek

Tuto novelu ke Stmívání jsem našla v parku. Máme tam takovou skříňku, kam lidé dávají staré knihy, které nechtějí, takže jsem byla překvapená, když jsem tam našla tuhle. Uvidíme, při nejhorším ji tam zase vrátím.


4. Rafaelova škola 5: Vlasy dryád - Renata Štulcová

Výsledek obrázku pro vlasy dryád

5. díl Rafaelovy školy mi poslala sama autorka Renata Štulcová na recenzi. Poslala mi také předchozí 4 díly, které už jsem přečetla a recenze na ně najdete na blogu. Tato série mě baví a i na tento díl jsem zvědavá. Nejedná se však o nějakou útlou knížečku, má okolo 700 stran, takže je to pořádná bichle. 


5. Dvůr mrazu a hvězd - Sarah J. Maasová

Výsledek obrázku pro dvur mrazu a hvezd

Dvůr jsem dostala od kamarádky (od té samé, která mi darovala Slzu) k Vánocům. Jelikož máme obě dvě hodně knih a nechtěly jsme se trefit do něčeho, co už máme, tak jsme se domluvily, že si navzájem darujeme Dvůr 😁. Překvapení!


6. Never Let Me Go - Kazuo Ishiguro

Související obrázek

Další kniha, kterou jsem dostala k Vánocům (tentokrát od jiné kamarádky). O knize jsem nikdy před tím neslyšela, takže jsem na ni zvědavá.


7. Polibek v Paříži - Catherine Riderová

Výsledek obrázku pro polibek v parizi

Tuhle knihu (a také tu následující) jsem dostala k Vánocům od rodičů. Hned další den jsem ji přečetla a musím říct, že se mi moc líbila. Dokonce jsem na ni napsala recenzi.


8. The Graveyard Book - Neil Gaiman

Výsledek obrázku pro the graveyard book

V poslední době jsem si oblíbila knihy od Neila Gaimana. Ve stejném vydání jako tuhle mám Coraline. Z téhle knihy jsem měla vážně radost, ale nevím, kdy ji budu číst, protože bych ji ráda četla na podzim. Ale vydržím to?


9. Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald - J. K. Rowling

Výsledek obrázku pro the crimes of grindelwald book

Scénář ke Grindelwaldovým zločinům jsem dostala k narozeninám. Už jsem ho stihla přečíst a plánuji napsat recenzi.


10. Anne of Green Gables - Lucy Maud Montgomery

Výsledek obrázku pro anne of green gables macmillan

Další kniha, kterou jsem dostala k narozeninám. Anna ze zeleného domu v nádherném vydání se zlatými stránkami od MacMillana, které sbírám. Moc se na ni těším.


11. Nyxia - Scott Reintgen

Výsledek obrázku pro nyxia

Knihy Dobrovský mi zaslaly recenzní výtisk Nyxii, která má vyjít letos na jaře. Už jsem ji dočetla a napíšu na ni recenzi. #MiseNyxia


12. Bajky barda Beedleho - J. K. Rowlingová

Výsledek obrázku pro bajky barda beedleho

Knihu mi zaslali z Dobrých knih. Na blogu jsem na ni zveřejnila recenzi. Jedná se o nádherné ilustrované vydání Bajek barda Beedleho. Ilustrátor Chris Riddell ilustroval např. i knihu výše zmíněnou, The Graveyard Book a také Coraline.


13. Věštba - Chloe Benjaminová

Výsledek obrázku pro věštba chloe benjaminová

Poslední kniha je Věštba, kterou mi zaslal Kosmas. Jsem na ni hodně zvědavá. Zaujala mě anotace a nádherná obálka, tak uvidíme, jak se mi bude líbit. Zase můžete očekávat recenzi.


Moc děkuji za přečtení!

Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Knížky vypadají dobře! Never let me go mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné knížky! ♥
    Četla jsem z nich jen jednu, ale whatever. :D
    Na Slzu a Vodopád se také chystám, od autorky jsem četla dva díly z její série Andělé a pak to vzdala. Tohle má jen dva díly, tak bych to snad mohla i ve zdraví přežít. Uvidíme. :D
    Na Grindelwaldovy zločiny se chystám, stejně tak na Fantastická zvířata v angličtině, ale opět, nespěchám. Dvojka, jako film, mě tolik nebavila jako jednička a myslím, že někde na vrcholu mého seznamu je spíše Harry Potter než Fantastická zvířata, alespoň teď. :D
    A na Dvůr, jakože komplet se letos chystám, četla jsem jen první díl, ale nic už si nepamatuji, takže re-reading je jasný! Ale teda... ten počet stránek... no co já jsem si to zase naplánovala... uf, asi mi hráblo. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Já zase viděla film Pád a to mi přišlo jako blbost. Když mě to konečně začalo bavit, tak to skončilo :D. Buď v klidu, můj TBR je taktéž nekonečný #problemyknihomola :D

      Vymazat