Polibek v Paříži | Recenze

By Booklover Niky - prosince 26, 2018


 Ahoj, rozhodla jsem se že vydám tuhle recenzi na knihu Polibek v Paříži.












Polibek v Paříži (214 str.) - Catherine Riderová (alias Stephanie Elliotová a James Noble)
CooBoo - paperback




A přesto celou cestu přemítám, proč se cítím tak mizerně.


Výsledek obrázku pro polibek v pariziKniha vypráví o Sereně, Newyorčance která přijíždí do Paříže, aby si se sestrou zopakovaly líbánky rodičů. Její sestra však odlétá s přítelem do Madridu a nechává svoji sestru napospas hlavnímu městu Francie. Bohužel nemůže přespat ani u ní v bytě, protože ji budou čistit koberce. Tak se dostáváme k Jean-Lucovi. Přítel Sereniny sestry se domluví s Jean-Lucem, že u něj Serena může přespat. Jean-Luc má sám však mnoho problémů. Nedávno se rozešel s přítelkyní a nestíhá (respektive ani nezačal) dodělat svůj fotografický projekt do školy. Do toho všeho bude muset ještě dělat průvodce nějaké americké turistce. Serena si tento výlet plánovala měsíce. Její program je na minutu přesný a to doslova. Má tolik naspěch, že ani nestíhá vychutnat si atmosféru města. Naopak Jean-Luc by raději zvolnil a nechal tomu volný průběh. Jak se mohou takto rozdílní lidé sblížit? V knize Polibek v Paříži zjistíte, že protiklady se přitahují...




Společně vyrazíme do města a kurz si odteďka určujeme sami.


Knihu jsem dostala pod stromeček a hned následující den jsem se do ní pustila. Splnila to, co jsem od ní očekávala. Byla to taková vánoční oddechovka, kterou jsem přečetla během jednoho dne. Konec je sice předvídatelný, ale to vůbec nevadí. Kniha je i přesto čtivá. Bavilo mě pozorovat vývoj postav a jejich názorů od začátku do konce. Také se mi líbilo, že se v této knize (málo ale přece) vyskytují postavy z knihy Polibek v New Yorku. Vánoční Paříž je kouzelná. Já jsem měla tu možnost navštívit Paříž v létě, proto jsem dokázala si všechny ty památky živě představit. Doufám, že vydají příběhy i z jiných měst, protože zatím mě tato "série" baví. Hodnotím stejně jako předchozí díl - 4/5*. (Odkaz na recenzi Polibek v New Yorku - ZDE).


Děkuji za přečtení!

Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů