Bratr z ledu | Recenze

By Booklover Niky - července 10, 2018

Výsledek obrázku pro bratr z leduAhoj! Máme tu další odeonovku, kterou jsem už dočetla. Je od španělské autorky Alicii Kopf.












Bratr z ledu (256 str.) - Alicia Kopf
Odeon - Světová knihovna - hardback s přebalem




Protože předměty mají delší trvanlivost než city.



Popravdě je pro mě těžké popsat o čem kniha je nebo ji jen žánrově zařadit. Autorka se věnuje tématice ledovců, polárních a geotermálních oblastí, ale také vypráví příběhy ze svého života. V knize píše o svém autistickém bratrovi, vztazích a lásce k ledu a všemu chladnému. Je rozdělena na 3 části: Zmrzlí hrdinové (kde zmiňuje a popisuje úspěchy mnohých polárních badatelů a pozorovatelů), Knihovna o ledovcích (kde se už více rozepisuje o svém životě), Island: geologie nitra (kde popisuje svoji výpravu na Island).


Mráz smršťuje cévy, kterými do zraněného místa putuje krev.

Z této knihy mám trochu rozporuplné pocity. Musím říct, že jsem se dozvěděla spoustu zajímavých informací a příběhy z autorčina života byly záživné a čtivé, ale asi mi chyběl příběh, který by měl vývoj. Což je (asi) můj problém. Knihu jsem proto, četla pomaleji, ale alespoň jsem ji lépe vstřebala. Doporučila bych ji lidem, které zajímají polární oblasti, ledovce nebo pokud hledáte knihu s hlubší myšlenkou. Celkově bych ji ohodnotila 3,5/5*.

Knihu Bratr z ledu zakoupíte zde.


Děkuji R. Blažkovi a Odeonu za knihu.

Výsledek obrázku pro odeon knihy


Děkuji za přečtení.

Booklover Niky



  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů