Hogwarts IRL TAG | Deník Potterheada

By Booklover Niky - července 22, 2018

Ahoj po dlouhé době jsem se rozhodla udělat nějaký TAG. Tento TAG je od 2 booktuberek - Connie Bell a Jess Medley. Jak už jsem někde psala, Connie Bell je moje oblíbená booktuberka a už jsem jednou od ní TAG dělala. Tento TAG v překladu znamená Harry Potter v opravdovém životě. Můžete ho taky udělat, ráda si přečtu vaše odpovědi.







1. Koho bys pozvala na Vánoční ples?

Harryho, Cedrica nebo Rona (s ním je sranda).

2. Kdyby si měla viteál, co by to bylo?

Rozhodně bych ho neměla, ale bylo by to něco náhodného (tužka, sponka...) a kdyby to mělo být něco, co pro mě má význam, tak by to byl můj deník.

3. Máš k dispozici mnoholičný lektvar, v koho se proměníš?

Asi v samotného Harryho nebo v Hermionu!

4. Jaké zvíře by sis vzala s sebou do Bradavic, a jak by se jmenovalo?

Byla by to sova (bílá, strakatá nebo černá) a jmenovala by se Lumos nebo Julian.

5. Jak by vypadal tvůj bubák?

Můj bubák by vypadal jako já, akorát bez přátel a rodiny. Já naprosto osamocená (a bez knih).


6. Kde by si, kromě Bradavic, trávila nejvíce času? Doupě, Grimmauldovo náměstí 12, nebo Děravý kotel?

Určitě Doupě. Weasleyovi jsou skvělá rodina.

7. Jaké by bylo tvé nejpoužívanější kouzlo?

Accio, Lumos a Nox. Taková ta nejvíc praktická.

8. Na jakou událost by ses nejvíce těšila v Bradavicích? Halloween, Vánoce, začátek roku...

Na všechny :D. Ale asi nejvíce na Vánoce. Miluju Vánoce v Bradavicích.

9. Kdybys byla zvěromág, v jaké zvíře by ses přeměnila?

V delfína (to je můj patron) a nebo v nějakého ptáka. Ráda bych uměla létat.

10. Kromě své hůlky, co by sis nosila s sebou na hodiny?

Knihy! Byla bych jako Hermiona :D.

11. Kde se vidíš po Bradavicích?

Ráda bych učila v Bradavicích obranu proti černé magii nebo bych se stala ministryní kouzel (paradoxně mě ani jedno z těchto dvou povolání neláká v mudlovském světě).

12. S jakým zraněním bys šla za Madam Pomfreyovou?

Asi s něčím, co se mi stalo při famfrpálu nebo bych zakopla na schodech :D - typická já.

13. V co by se přeměnila Komnata nejvyšší potřeby pro tebe?

Stal by se z ní můj vysněný pokoj. Byla by tam obří knihovna, krb, světýlka, svíčky, útulná postel a měla bych tam už předpřipravený čaj. Zkrátka nebelvírská místnost a můj pokoj dohromady.

14. V jakém předmětu bys byla nejlepší?

No ráda bych byla nejlepší v obraně proti černé magii, ale myslím, že by mi šly i lektvary a přeměňování.




Děkuji za přečtení.
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů