Reading VLOG #1 - Dolní Morava | Pro knihomoly

By Booklover Niky - července 15, 2018

Ahoj, po delší době jsem si pro vás zase připravila video (odkaz na readathon zde). Tentokrát je to čtecí vlog z dovolené. Video je opět krátké, za což se moc omlouvám, ale blogger to jinak neumožňuje. Doufám, že se vám video bude líbit.












Na dovolené jsem byla od soboty 7. 7. a měla jsem tam být až do soboty 14. 7., ale protože jsem onemocněla (angína a horečky) ze čtvrtka na pátek, jeli jsme domů už v pátek (stejně pršelo :D). Četla jsem 3 knihy + 2 krátké e-knihy, které jsem ani netočila:


1. Tales from the Shadowhunter Academy (656 str.) - Cassandra Clare, Sarah Rees Brennan, Maureen Johnson, Robin Wasserman



- Knihu jsem měla už rozečtenou, když jsme vyjížděli. Byla jsem asi na straně 80. Zbytek jsem dočetla tam. Kniha byla skvělá, jak jinak když je od Cassandry.



2.  All My Friends Are Dead (96 str.) - Avery Monsen, ilustroval Jory John
3. All My Friends Are Still Dead (108 str.) - Avery Monsen, ilustroval Jory John

- Na doporučení Terky (@azerets_books) jsem si je přečetla a bylo to vtipné a moc fajn. Taky doporučuji.



4. Než jsem tě poznala (407 str.) - Jojo Moyesová

- Jojo nezklamala. Film jsem neviděla, takže jsem začínala s čistým štítem. A bylo to čtivé, opravdové a dojemné. 




5. Všechny malé zázraky (359 str.) - Jennifer Nivenová

- Tuhle knihu jsem nedočetla na dovolené, jednak protože jsme odjeli dřív a taky mi pak nebylo dobře. Knihu jsem dočetla včera a musím přiznat, že jsem se na konci rozbrečela.










Moc děkuji za přečtení nebo zhlédnutí.

Booklover Niky


  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů