Město padlých andělů | Recenze

By Booklover Niky - července 04, 2019

Ahoj, jsem tu zas s shadowhunters (nebojte ne s tím seriálem :D), ale s recenzí na další díl Nástrojů smrti.



Nástroje smrti 4: Město padlých andělů (376 str.) - Cassandra Clare
#Booklab - paperback


Recenze na předchozí díly najdete v rubrice Recenze.


Valentýn byl poražen a zlý Claryin bratr Sebastian s démoní krví je po smrti. Clary chodí s Jacem, který jí dává osobní lekce, protože se právě snaží stát lepší lovkyní stínů. Všechno se zdá být skvělé, ale není to tak úplně pravda. Jace má noční můry, zdá se mu, že Clary umírá nebo jí sám ubližuje. Simon má trable s Isabellou a Maiou, obě si tak nějak myslí, že s ním chodí. Ve světě lovců stínů číhá zlo, schyluje se k něčemu velkému. Clary uvede do pohybu události, které by mohly vést ke ztrátě všeho, co miluje. Dokonce i Jace.


Když se však nyní v takové situaci skutečně ocitla, nedokázala udělat nic jiného než začít křičet.


Já tuhle sérii prostě miluju. Tohle by mohla být jediná věta, kterou do této recenze napíšu a perfektně by vystihovala moje pocity z knihy. Cassandry styl psaní je neuvěřitelně čtivý. V jednu chvíli jste na začátku knihy, mrknete a je konec (to je možná trochu nadsázka, ale zkrátka čte se to opravdu rychle). Na tomto díle mě fascinuje spojitost s
biblickými příběhy a obecně Cassandra má velmi důkladně promyšlený děj a zápletku. Už co jsem knihu četla poprvé tento díl mě zaujal snad ještě víc než ty předchozí. Nechci říct, že je lepší - nemám favorita. Ale v jednu chvíli kniha dostala úplně jiný spád než jsem čekala a i konec byl pro mě nečekaný - byl to prostě mega dobrý plot twist, plot twist jak má být :D. Já si cením dobrých plot twistů (neboli nečekaných zvratů) a Cassandra mě překvapí vždycky, i když už to čtu znovu. Proto nemůžu hodnotit jinak než 5/5*.




Omotala sis mě kolem prstu, a pak jsi mě opustila. Kdyby se láskou dalo živit, tak bych z těch kostí, cos mi házela, vyhladověl k smrti.

V každé recenzi se snažím přesvědčit ty z vás, kteří to nečetli... Už si to fakt běžte přečíst :D Stojí to za to a ještě mi budete děkovat. Kupte si tohle krásné nové vydání a pusťte se do toho.

Za knihy moc děkuji Booklabu/Slovartu ❤️

Knihy můžete zakoupit zde. 

Děkuji za přečtení,
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů