Knižní přírůstky - červen, červenec, srpen 2019 | Přírůstky

By Booklover Niky - září 01, 2019

Ahoj, dnes tu mám shrnutí nových knih, které mi přibyly za poslední tři měsíce.












1. Rytíř, který nechtěl bojovat - Helen a Thomas Docherty

Výsledek obrázku pro rytíř který nechtěl bojovat

Úlovek z Letního Bookstorming (akce Knih Dobrovský). Hlavně byla pro mého brášku, ale mně se taky líbila.


2. Aura Dar - Clara Benedict

Výsledek obrázku pro aura dar

Další z Letního Bookstormingu. Nevím, jestli ji vůbec budu číst, ale uvidíme :D. Popřípadě poputuje dál. Za obě knihy děkuji KD.


3. Nikdynoc - Jay Kristoff

Výsledek obrázku pro nikdynoc

Tahle je zase z Humbook merendy. Když jsme ji dostaly, tak jsme se zároveň dozvěděly, že přijede Jay Kristoff. Jupíí!


4. Zlodějský tanec - Mary E. Pearson

Výsledek obrázku pro zlodějský tanec

Další dárek z ambasadorské merendy. I Mary E. Pearsonovou uvidíte na HumbookFestu.


5. Akta Illuminae (Illuminae, Gemina, Obsidio) - Jay Kristoff, Amie Kaufmanová

Výsledek obrázku pro illuminaeVýsledek obrázku pro geminaVýsledek obrázku pro obsidio

Dodatečně nám Humbook poslal i zbytek knih od Jaye Kristoffa. Za všechny knihy děkuji Humbooku!


6. Tisíc dokonalých tónů - C. G. Drewsová

Výsledek obrázku pro tisíc dokonalých tónů


Tisíc dokonalých tónů jsem dostala na recenzi od Booklabu, za což moc děkuji. Recenzi si můžete přečíst zde.


7. Růže bílá, černý les - Eoin Dempsey

Výsledek obrázku pro růže bílá černý les kniha

Tento recenzní výtisk mi přišel nečekaně od Euromedie. Už s nimi nemám spolupráci, proto mě tento balíček překvapil, ale vůbec se nezlobím. Moc děkuji :D


8. Holka mimo rytmus - Becky Albertalli

Výsledek obrázku pro holka mimo rytmus

Novou Becky Albertalli jsem si nemohla nechat ujít. Knihu jsem přečetla na dovolené a moc se mi líbila.


9. Podlý král - Holly Blacková

Výsledek obrázku pro podlý král kniha

Teprve sice rozečítám Krutého prince, ale musela jsem si předobjednat druhý díl :D.


10. Ghosts of the Shadow Market - Cassandra Clare, Sarah Rees Brenna, Maureen Johnson, Kelly Link, Robin Wasserman

Výsledek obrázku pro ghosts of the shadow market

Z Letního Bookstormingu jsem si kromě knih odvezla i poukázku, kterou jsem pak využila v prodejně Knihy Dobrovský na Andělu na tuhle knihu.


11. Na Větrné hůrce - Emily Brontëová

Výsledek obrázku pro na větrné hůrce

Tenhle rok mě v literatuře čeká 19. století. Na tyhle knihy se moc těším, tak jsem si rovnou dvě koupila v Levných knihách.


12. Obraz Doriana Graye, Cantervillské strašidlo - Oscar Wilde

Výsledek obrázku pro obraz doriana graye

13. Město duší - Martina Čekalová

Výsledek obrázku pro mesto dusi

Tento recenzní výtisk jsem dostala od Humbooku, protože tahle kniha je letošním HumbookStartem. Moc děkuji a těším se, až si přečtu kompletní verzi.


To je vše, děkuji za přečtení!
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů