Oznámení českých autorů HumbookFestu 2019 | Pro knihomoly

By Booklover Niky - září 15, 2019

Ahoj, HumbookFest se neodvratně blíží, tak nastal čas, abych vám představila české autory, které budete moci potkat 5. 10. v Kongresovém centru.



Připravila jsem si pro vás malý kvíz...








Kateřina Šardická



První autorkou, kterou vám představím, je Kateřina Šardická, autorka Zmizení Sáry Lindertové a vítězka Hvězdy inkoustu 2018. Její knihu jsem četla a moc se mi líbila - recenzi na ni najdete zde.


Martina Čekalová



Letošní vítezkou HumbookStartu se stala Martina Čekalová, ještě jsem nečetla celé Město duší, ale moc se na to těším.


Anna Musilová


Anna Musilová je autorkou Černooké, což je kniha, kterou jsem už také četla a moc se mi líbila - recenze zde.



Dalšími hosty HumbookFestu budou ještě tito autoři, od těch už jsem bohužel nic nečetla.

Theo Addair


Alžběta Bílková


Petra Podolová


Veronika Kašáková


Zuzka Strachotová


Pavel Callta


Raego


Jiří Dittrich


Jan Mühlfeit



Děkuji za přečtení!

Booklover Niky


  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů