Reading VLOG #7 - Praha | Pro knihomoly

By Booklover Niky - srpna 21, 2019

Ahoj, mám tu opět další Reading VLOG. Poslední dobu furt někam jezdím :D. Tento jsem se rozhodla natočit spontálně až na místě.















Tady je video:


V Praze jsem byla s kamarádkou 13. 8. Jely jsme hlavně na památky a chtěly jsme si prohlédnout známá turistická místa. Byly jsme na Pražském hradě, viděly jsme katedrálu sv. Víta, Karlův most, Staroměstské náměstí, Pražský orloj, Národní divadlo... Kromě toho jsme se projely se šlapadlem po Vltavě, což byla docela sranda.

Navštívily jsem i pár knihkupectví. Prvně jsme narazily na Shakespeare & Synové, nádherné malé knihkupectví s útulnou atmosférou. Je to anglické knihkupectví a mají tam široký výběr. Další na seznamu byly Levné knihy a Budget Books. V Levných knihách jsem si koupila 2 knihy - Na Větrné hůrce a Obraz Doriana Graye. Nejenom, že jsem je chtěla, ale tento rok v literatuře budeme brát 19. století, takže se hodí i do školy. V Levných knihách mají mnoho klasik a ještě k tomu v krásných vydáních a za skvělé ceny. Poslední knihkupectví dne byly Knihy Dobrovský na Andělu. Měla jsem ještě nevyužitou poukázku, tak jsem si koupila Ghosts of the Shadow Market - další povídková kniha k lovcům stínů.

Byl to skvělý den, stihly jsem vše co jsme chtěly. Prahu mám moc ráda, je to jedno z mých nejoblíbenějších měst a jsem ráda, že jsem se tam zase po nějaké době podívala.






Děkuji za přečtení,

Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů