Humbook 2019 a merenda s Mary E. Pearson a Jayem Kristoffem | Pro knihomoly

By Booklover Niky - října 18, 2019

Ahoj, je za námi další ročník mého oblíbeného HumbookFestu a já už tradičně píšu shrnutí svých pocitů a dojmů.














   

Tento rok jsem měla štěstí a byla jsem vybrána jako jedna z ambasadorek. Kromě mnoha výhod, dárků, ale také práce a úkolů, nás čekala merenda se zahraničními autory. Letos to byla Mary E. Pearsonová a Jay Kristoff. Merendu jsem si moc užila. Mary je neuvěřitelně milá a Jay zase vtipný. V první polovině jsme se jich mohli ptát na cokoliv, co nás zajímalo, pak následovalo hromadné focení a nakonec podepisování knih a focení se samotnými autory.




Náš stůl:


Už den předem (tedy na merendě) jsme dostali i lístek a VIP tašku, která obsahovala o pár dárků navíc oproti VIP tašce, kterou dostávali lidé na festivalu. Např. Zjizveného krále s podepsanou kartičkou od Leigh Bardugo a dopis od Míši (@radsi_knihu), kam nám napsala, co se jí na nás nejvíce líbilo za naše ambasadorské období a co jí utkvělo v paměti. Dopis mi udělal ohromnou radost, byla jsem z něho dojatá. Moc děkuju Míšo, nejen za dopis, ale i za všechnu práci a čas, který jsi nám věnovala.


No a pak už nás čekal jen samotný festival. Na něj jsem jela se svojí kamarádkou Eliškou (díky, že jsi to celé se mnou vydržela). Měla jsem hodně jednoduchý cosplay - šla jsem za Hermionu z Vězně z Azkabanu. Byly jsme na všech besedách zahraničních autorů, pak jsme si vyrobily odznáčky u Potterfanu, navštívily stánek Loyd, vyfotily se u Pixito a ještě jsme byly chvilku na HumbookBattle. Za mě byl program skvělý, každý si našel to své a i kromě programu tam bylo mnoho věcí, které se daly dělat. Prostory byly opět dostačující. Kongresové centrum je velké, je tam dostatek záchodů i kyslíku a bylo tam teplo, takže si nemám na co stěžovat :D. Také oceňuji stánek s knihami, letos měli velký výběr i knih z jiných nakladatelství.












Moc děkuju Humbooku, Míše, Ole a ambasadorkám za skvělou příležitost, zkušenosti a vzpomínky. Ambasadorství mě moc bavilo a jestli přemýšlíte, že se příští rok zkusíte přihlásit, s chutí do toho! Je to skvělá zkušenost a možnost seznámit se s novými knihomoly. Já jsem moc ráda, že jsem se mohla holky poznat. Všechny jsou talentované, milé a byly po celou dobu mojí inspirací a motivací.

A vám děkuju za přečtení, podporu, sledování... díky vám můžu dělat, co mě baví :) ♥,

Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů