Tipy na podzimní / halloweenské knihy | Pro knihomoly

By Booklover Niky - října 11, 2019

Ahoj, dneska jsem si pro vás přichystala krátký článek, kde jsem sepsala svoje oblíbené podzimní a halloweenské knihy.





















1. Coraline - Neil Gaiman

Image result for coraline book

Tuhle knížku miluju a film je snad ještě hezčí. Moc doporučuji!


2. Graveyard Book - Neil Gaiman


Image result for graveyard book

Tuto mám na seznamu TBR. Podle anotace soudím, že bude na podzim skvělá a hlavně je to Neil Gaiman!!!



3. Můra noční předvánoční - Tim Burton


Image result for můra noční předvánoční

Další halloweenská klasika, tentokrát od Tima Burtona. Film se mi opět líbil víc, ale kniha je také hezká a má skvělé ilustrace.


4. Harry Potter - J. K. Rowlingová






To snad ani nemusím komentovat... MUST READ - nejen na podzim :D.



5. Nikdyuš - Jessica Townsend


Image result for nikdyus

Kniha je vcelku podobná Harrymu Potterovi, ale přece jenom má své osobní kouzlo a věřím, že fanouškům Harryho se bude líbit. Brzy má vyjít česky druhý díl Divomor.



6. Řekni mi tři věci - Julie Buxbaum


Image result for řekni mi tri

Ach moje oblíbená. Tuhle knížku zbožňuju. (Ethan je boží!!) Všichni povinně přečíst.



7. To Make Monsters Out of Girls - Amanda Lovelace


Image result for to make monsters out of girl quotes

Něco z moderní poezie. Tahle sbírka ve mě vyvolává tajemnou, depresivní, podzimní náladu, a proto jsem ji sem také přidala.



8. Čarodějovy hodiny - John Bellairs




Krátký jednoduchý příběh, který vám navodí tu správnou halloweenskou atmosféru.



9. Sirotčinec slečny Peregrinové - Ransom Riggs





Tuto série nejde si nespojit s Halloweenem. Knihy jsou lehce strašidelné s někdy až děsivými dobovými fotografiemi.



10. Pýcha a předsudek - Jane Austenová

Image result for pýcha a předsudek kniha

Něco z té klasiky/maturitní četby. Pýcha a předsudek patří mezi mé oblíbené knihy a z nějakého důvodu jsem si ji spojila s podzimem :D.


11. Anne of Green Gables - Lucy Maud Montgomery

Image result for anne of green gables mcmillan

Letos jsem rozkoukala seriál Anne with an E. Je to teď můj nejoblíbenější seriál a na knihu se také moc těším.


12. Šest vran - Leigh Bardugo

Image result for šest vran

Opět kniha, kterou ani nevím, proč mám s podzimem spjatou. Série Šest vran je skvělá a brzy má vyjít seriál inspirovaný sérií Griša i Šest vran.


13. Fangirl - Rainbow Rowell

Image result for fangirl

Fangirl už je pro mě klasika. Poprvé jsem ji četla v roce asi 2016/17 a zkrátka jsem se do ní zamilovala.


14. Pekelné stroje - Cassandra Clare

Image result for the clockwork angel

Fantasy odehrávající se ve Viktoriánské Anglii s lovci stínů... Mohu vám říct, že to je tak skvělé, jak to zní.



Děkuji za přečtení a doufám, že po některé z knih sáhnete,
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů